Wat was je langste rit ooit ( zonder slaap pauze ).
-
- Forum-lid
In 2017 het Sauerland brevet vanuit Boekelo (600km, 31 uur onderweg) en bij Londen-Edinburgh-London pas gaan slapen in Brampton (560km, 27 1/2 uur). Sindsdien op de racefiets zo'n 300km; een 400km brevet vind ik, zeker bij een avondstart, veel fijner met 2-3 uur slaap onderweg (bivvy, slaapzak).
Eddington 206km / 135m
Eddington 206km / 135m
vorig jaar 268 km
https://www.strava.com/activities/12155070148/overview
Doel was ganse provincie grens van West-Vlaanderen.
Opgestaan met krampen, uur later vertrokken, platte band in't eerste uur en jah mooi weer op 15/8 is natuurlijk veel volk aan de kust.
Dit en redelijk wat tegenwind over de ganse kustlijn hebben de beslissing om in te korten drastisch beïnvloed.
Natturlijk heeft dit ook een positieve kant, we kunnen het nog eens proberen
Opgestaan met krampen, uur later vertrokken, platte band in't eerste uur en jah mooi weer op 15/8 is natuurlijk veel volk aan de kust.
Dit en redelijk wat tegenwind over de ganse kustlijn hebben de beslissing om in te korten drastisch beïnvloed.
Natturlijk heeft dit ook een positieve kant, we kunnen het nog eens proberen

And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Niet de enige met die afwijking dus. Ook plannen om meer van die grenstochten te doen?wdfl schreef: ↑31 mar 2025 20:21 vorig jaar 268 km
Natturlijk heeft dit ook een positieve kant, we kunnen het nog eens proberen![]()
-
- Forum-lid
Rondje Brabant 240km.
Valkenswaard Valkenburg Valkenswaard 230km.
Valkenswaard Valkenburg Valkenswaard 230km.
Petje af hoor, wat een afstanden zie ik voorbij komen. Zelf de langste op dit moment 140km - Westfriese Omringdijk - herhaling daarvan staat dit jaar zeker in de planning (merk nu pas - bijna 2 jaar na de achillespeesruptuur dat ik echt weer plezier in het fietsen heb, en dat de kracht redelijk terug is) - bucketlist voor mij is rondje Markermeer - die is iets van een kleine 150. En wil nog wel een x de 200 aantikken, maar dat is het dan ook wel, meer hoeft van mij niet 

Laatst gewijzigd door remkolvb op 01 apr 2025 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een afstanden, en ik sta nog meer verbaasd over sommige gemiddelde snelheden..... Ik moet al flink doortrappen om over een tochtje van 70 km met 30 km/h gemiddeld thuis te komen.
Mijn langste rit was 150 km. Op gegeven moment ga je in met jezelf praten (ik rijd altijd alleen), maar na 150 km was ik zelfs met mezelf uitgepraat.
Mijn langste rit was 150 km. Op gegeven moment ga je in met jezelf praten (ik rijd altijd alleen), maar na 150 km was ik zelfs met mezelf uitgepraat.
Moet zeggen dat ik niet veel plezier beleef aan van die lange ritten. Meestal vind ik (qua lange rit) 150 km leuk zat. Meer kan, maar ik haal er niet per se veel meer plezier uit. Fysiologisch heeft het ook weinig meerwaarde, dus waarom zou ik het dan doen?
In het leven is nog veel meer leuks te doen dan alleen maar op de fiets zitten.
In het leven is nog veel meer leuks te doen dan alleen maar op de fiets zitten.
-
- Forum-lid
Ik vind max 150km wel genoeg, vandaar dat ik niet veel 200+ ritten doe, misschien 1of 2 per jaar.