Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Commentaar op commentaar

Swedish Chef
Forum-lid

Swedish Chef 01 apr 2025 23:13

Het wordt nogal off topic en ook trivialer qua onderwerpen en invalshoeken daarbij.

Tussendoor
Forum-lid

Tussendoor 02 apr 2025 00:23

Patrick VB schreef: 01 apr 2025 22:00 Wie nog nooit met iets te veel op aan het stuur zat mag de eerste steen werpen. Niet dat ik dit (en het voorval met Tom Waes) goedkeur, maar been there, done that.
Afbeelding

Thierry le Brun
Forum-lid

Thierry le Brun 02 apr 2025 08:38

Tussendoor schreef: 02 apr 2025 00:23
Patrick VB schreef: 01 apr 2025 22:00 Wie nog nooit met iets te veel op aan het stuur zat mag de eerste steen werpen. Niet dat ik dit (en het voorval met Tom Waes) goedkeur, maar been there, done that.
Afbeelding
#metoo

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 02 apr 2025 09:49

Mijn armen/schouders kunnen dit niet, maar ik zou een hele grote rots mogen werpen. Nog nooit met iets op achter het stuur en ik ben in mijn directe omgeving echt niet te enige. Volgens velen vast heel saai.

Oppbogga
Forum-lid

Oppbogga 02 apr 2025 11:23

@lugosi: dank voor je uitvoerige uitleg. Weer een beetje wijzer geworden.
...

Klein_Verzet
Forum-lid

Klein_Verzet 02 apr 2025 11:54

Blijkbaar is er een correlatie tussen dovemansoren en het ridderstoetsenbordgilde. Ondanks enkele subtiele interventies drammen hier enkele permanent aanwezige forumleden maar door met wat zijzelf als interessant beschouwen maar niets van doen heeft met het wielren-onderwerp "commentaar op commentaar." Van mij mag de forumbeheerder wel wat scherper handhaven.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 02 apr 2025 12:22

Klein_Verzet schreef: 02 apr 2025 11:54 Blijkbaar is er een correlatie tussen dovemansoren en het ridderstoetsenbordgilde. Ondanks enkele subtiele interventies drammen hier enkele permanent aanwezige forumleden maar door met wat zijzelf als interessant beschouwen maar niets van doen heeft met het wielren-onderwerp "commentaar op commentaar." Van mij mag de forumbeheerder wel wat scherper handhaven.
Is dit commentaar op het commentaar op commentaar? Denk dat we daar een apart topic voor moeten starten. ;)
Laatst gewijzigd door kxlight op 02 apr 2025 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

dwangarbeider
Forum-lid

dwangarbeider 02 apr 2025 12:36

Tja, de vraag is of het allemaal zo strikt en streng afgebakend moet. De meesten onder ons zijn hier toch vooral ter lering en vermaak, dan beland je vroeg of laat wel eens op een zijspoor.
Als het mij stoort click ik wel verder naar een ander onderwerp, leven en laten leven.
Strenger handhaven klinkt ook weer alsof de politie erbij geroepen moet worden.

Swedish Chef
Forum-lid

Swedish Chef 02 apr 2025 12:46

Als discussies in dit topic lijken te tenderen naar een moraaltopic over rijden met drank op dan is het meer dan gerechtvaardigd om te vragen om dat dan niet in het topic over de kwaliteit van wielercommentaar te doen.
Überhaupt zou je je moeten afvragen of discussies over dat soort onderwerpen gevoerd moeten worden op een wielerforum. In het verleden is het vaak genoeg vervelend afgelopen, zijn discussies ontspoord, zijn mensen van dit forum vertrokken, was ingrijpen nodig etc.

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 02 apr 2025 18:58

Swedish Chef schreef: 02 apr 2025 12:46 Als discussies in dit topic lijken te tenderen naar een moraaltopic over rijden met drank op dan is het meer dan gerechtvaardigd om te vragen om dat dan niet in het topic over de kwaliteit van wielercommentaar te doen.
Überhaupt zou je je moeten afvragen of discussies over dat soort onderwerpen gevoerd moeten worden op een wielerforum. In het verleden is het vaak genoeg vervelend afgelopen, zijn discussies ontspoord, zijn mensen van dit forum vertrokken, was ingrijpen nodig etc.
:like:

Helemaal mee eens man!!

Ik mis onze Brugse anti geloof forum lid nog vaak. Hij was degene die het « liefde voor muziek «  topic opstartte. (Muziek een streling voor het oor)
Een bikkel die dagelijks op de ehbo, nú eerste hulp, spoed eisende hulp SEH genaamd, werkt!! En vooral een zeer nuancerende mens in de gepolariseerde forum dynamiek…

En zo zijn er meer die afgehaakt zijn.
Adversity is the Catalyst of Change

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 02 apr 2025 19:02

Dubbeldekker schreef: 02 apr 2025 18:58
Swedish Chef schreef: 02 apr 2025 12:46 Als discussies in dit topic lijken te tenderen naar een moraaltopic over rijden met drank op dan is het meer dan gerechtvaardigd om te vragen om dat dan niet in het topic over de kwaliteit van wielercommentaar te doen.
:like:

Helemaal mee eens man!!

Ik mis onze Brugse anti geloof forum lid nog vaak. Hij was degene die het « liefde voor muziek «  topic opstartte. (Muziek een streling voor het oor)
Een bikkel die dagelijks op de ehbo, nú eerste hulp, spoed eisende hulp SEH genaamd, werkt!! En vooral een zeer nuancerende mens in de gepolariseerde forum dynamiek…

En zo zijn er meer die afgehaakt zijn.
Maar er zijn er ook die onder een ander forum naam terug keren. :roll:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 02 apr 2025 19:39

Wat wil je nu eigenlijk Orlok met je one-liners ?!
Je gelijk halen? Een statement maken? De prijzen van baquètes in het noorden en het zuiden vergelijken ?
Of heb je misschien nog wat teksten die bestaan uit meerdere zinnen en opgedeeld zijn in alinea’s zodat er een standpunt uit gedistilleerd kan worden ??

Ik hou me aanbevolen…
Adversity is the Catalyst of Change

Plaats reactie