Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

'Fiets gestolen' topic

Sulla
Forum-lid

Sulla 14 apr 2025 09:16

Ik weet het uiteraard niet zeker, maar ik denk dat ik afgelopen zaterdag op het nippertje een diefstalpoging van mijn fiets (vrij nieuwe gravel bike) of de splinternieuwe ebike van mijn vrouw heb voorkomen.

Mijn vader ligt in het Westeinde ziekenhuis en ik ging zaterdag uit werk nog even langs. Had met mijn vrouw bij het ziekenhuis afgesproken. Fietsen aan elkaar vast gemaakt. Toen we weer naar buiten kwamen stonden er een paar lui naar onze fietsen te kijken/loeren. Toen ze door hadden dat het onze fietsen waren was het enigszins brutaal: "mooie fiets meneer!!"

Ramon73
Forum-lid

Ramon73 14 apr 2025 21:44

Sulla schreef: 14 apr 2025 09:16 Ik weet het uiteraard niet zeker, maar ik denk dat ik afgelopen zaterdag op het nippertje een diefstalpoging van mijn fiets (vrij nieuwe gravel bike) of de splinternieuwe ebike van mijn vrouw heb voorkomen.

Mijn vader ligt in het Westeinde ziekenhuis en ik ging zaterdag uit werk nog even langs. Had met mijn vrouw bij het ziekenhuis afgesproken. Fietsen aan elkaar vast gemaakt. Toen we weer naar buiten kwamen stonden er een paar lui naar onze fietsen te kijken/loeren. Toen ze door hadden dat het onze fietsen waren was het enigszins brutaal: "mooie fiets meneer!!"
Ziekenhuis heeft geen bewaakte fietsenstalling?
Dogma F

mhr-zip
Forum-lid

mhr-zip 14 apr 2025 22:56

leon1 schreef: 13 mar 2025 08:08 :lol: ik ga vandaag eerst bellen met 'mijn' vaste fietsenmaker Rullens in Made of zij iets hebben staan. Maar Oosterhout is dan niet al te ver weg. ;)

EDIT: spelfout gecorrigeerd.
Ik weet niet exact waar je woont, maar volgens mij is dit helemaal niet zo dichtbij je. Klopt dat?

Ben wel eens bij Rullens Made binnen gestapt. Erg fijne fietsenmaker vond ik het!

Maar de prijs die ik moest betalen vs de reisafstand was niet naar mijn zin.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

Plaats reactie