Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid
Zojuist de finale van de Ronde van Limburg bekeken...... Flink wat kopstoten uitgedeeld in de sprintvoorbereiding maar als 'kers op de taart' de manier waarop de hekken vlak voor de laatste rechte lijn begonnen: 6 man aan de verkeerde kant van het hek en één er vol op.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Daar ben ik het niet mee eens.Tussendoor schreef: ↑16 apr 2025 19:20 ....... 'kers op de taart' de manier waarop de hekken vlak voor de laatste rechte lijn begonnen: 6 man aan de verkeerde kant van het hek en één er vol op.
De hekken stonden op het voetpad, afgescheiden van de rijbaan.
Waarschijnlijk staan deze hier om de toeschouwers te weerhouden om op de rijbaan te stappen.
Jammer genoeg zijn er nog steeds renners die het voetpad kiezen om naar voor te rijden.
Ditmaal met een dubbele valpartij tot gevolg, gelukkig zijn er geen toeschouwers mee betrokken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Maar als er na een bocht 12 uitwaaieren over het voetpad en daar staat dan een niet afgeschermd hek waar een renner vol op rijdt.... dan heb je ook niet de veiligste oplossing gemaakt. Dat hekkie had best een stukkie later kunnen beginnen.

Wie knalden er uiteindelijk nou op de hekken? Zag er niet best uit in ieder geval. Dat hek staat niet echt handig maar de complete chaos aan het begin en het geduw en getrek en constant over de stoep rijden lijkt me ook niet echt slim.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als de sokhoogte maar correct is.....Tussendoor schreef: ↑17 apr 2025 00:05 Maar als er na een bocht 12 uitwaaieren over het voetpad en daar staat dan een niet afgeschermd hek waar een renner vol op rijdt.... dan heb je ook niet de veiligste oplossing gemaakt. Dat hekkie had best een stukkie later kunnen beginnen.
Dat ze een heel parcours niet volledig kunnen controleren kan ik deels begrijpen, maar de aanloop naar de finishstraat moet gewoon beter worden gecontroleerd voor de wedstrijd. Iets met prioriteiten...
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het lijkt wel een boksmatch. Cijferfantast tegen Mathieu aanbidder
.
Terug naar de koers! Cofidis met een duidelijke strategie om overal puntjes te sprokkelen tegen de relegatie. Ik vermoed dat ze tegen de tour wel alles op alles gaan zetten om minstens 1 rit te winnen. Hopelijk zorgt de WT ranking van dit jaar voor een open en gedurfde tour. Als het alleen van de GC moet afhangen kan het potentieel wel eens saai worden (hoewel we niet weten hoe goed Jonas zal zijn).
Kunnen we ook even het parcours van het WK '27 uitlachen? Alweer een klimparcours en dan nog eentje rondjes draaien alla criterium. Konden ze in die regio echt niets fantasierijker in elkaar boksen?

Terug naar de koers! Cofidis met een duidelijke strategie om overal puntjes te sprokkelen tegen de relegatie. Ik vermoed dat ze tegen de tour wel alles op alles gaan zetten om minstens 1 rit te winnen. Hopelijk zorgt de WT ranking van dit jaar voor een open en gedurfde tour. Als het alleen van de GC moet afhangen kan het potentieel wel eens saai worden (hoewel we niet weten hoe goed Jonas zal zijn).
Kunnen we ook even het parcours van het WK '27 uitlachen? Alweer een klimparcours en dan nog eentje rondjes draaien alla criterium. Konden ze in die regio echt niets fantasierijker in elkaar boksen?
Uno-X Mobility or bust!
Tja, ik had gehoopt dat hij de dominantie van Pogacar kan verbreken. Helaas weer een zwijmel/voetballertjesverhaal in de media over samen bidden en (liegen?) dat deze revalidatie zwaarder was dan die na de val in Lombardije.
Nee, ik ben toch maar weer voor Pogacar...
Nee, ik ben toch maar weer voor Pogacar...
Campagnolo Ultra Dork