Toscane, basisinformatie gevraagd ! + camping tips
Wat ik mij herinner van mijn vakantie in montecatini is dat er op de vlakke wegen, bvb naar en van Lucca veel groepen op zondag fietsen. Indien je richtingmontecatini Alto fietst heb je rustige bergachtige wegen in n mooi decor. Ook veel mogelijkheden om verschillende parcours te rijden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- Enzzo
- Forum-lid HC
En vergeet vooral niet om in een of andere marktkraam die je tegenkomt op je tochten een portie porchetta mee te nemen!!
Varkensvlees als een soort rollade bereid gelardeerd met bloemen van de wilde venkel die je daar overal ziet, knoflook en zaden van de venkelbloem.
Echt een aanrader!
Varkensvlees als een soort rollade bereid gelardeerd met bloemen van de wilde venkel die je daar overal ziet, knoflook en zaden van de venkelbloem.
Echt een aanrader!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Heerlijk , vooral als hij net uit de oven komtEnzzo schreef: ↑13 aug 2022 16:02 En vergeet vooral niet om in een of andere marktkraam die je tegenkomt op je tochten een portie porchetta mee te nemen!!
Echt een aanrader!

-
- Forum-lid
Beste mensen. Ik heb dit item gevonden en met veel plezier gelezen en inspiratie opgedaan. Wij willen in juni richting Toscane gaan, we kamperen met een kleine vouwwagen. We reserveren eigenlijk nooit. Maar nu is mijn vraag: moet je dit voor Toscane in juni wel doen? Word onze eerste keer naar dit gebied.
-
- Forum-lid
Ik denk dat reserveren verstandig is op het soort campings waar ik naartoe wil, plekken groter dan 80m2, in elk geval.P.J.Mountain schreef: ↑16 apr 2025 21:58 Beste mensen. Ik heb dit item gevonden en met veel plezier gelezen en inspiratie opgedaan. Wij willen in juni richting Toscane gaan, we kamperen met een kleine vouwwagen. We reserveren eigenlijk nooit. Maar nu is mijn vraag: moet je dit voor Toscane in juni wel doen? Word onze eerste keer naar dit gebied.
Misschien ben je zelfs al te laat, maar in elk geval succes!
Niet echt een tip, maar ik heb geboekt op valle gaia. Geen ervaring mee, maar wel goede recensies.
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid
Toscane in de zomer; altijd reserveren!
In het aangrenzende en naar mijn idee zelfs mooiere Umbrië kun je nog wel op de bonnefooi terecht. Maar het hangt ook heel erg af van je specifieke eisen aan een camping.
In het aangrenzende en naar mijn idee zelfs mooiere Umbrië kun je nog wel op de bonnefooi terecht. Maar het hangt ook heel erg af van je specifieke eisen aan een camping.
Adversity is the Catalyst of Change