Ik ook! 75km kort-kort vandaag.
Perfect getimede vrije dag zo!
Vandaag gezien...een korte broek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
70 km, Vitamines scoren in kort-kort wel met gilet
Ook hier de eerste kort-kort van het jaar. Heerlijk, wat heb ik dat gemist. Was eigenlijk van plan niet te scheren tot de marathon, maar kon het toch niet laten. Dus ook nog gesoigneerd gefietst voor extra karmapunten!

Gisterenavond fietsen -> woensdagavond = trainingsavond - Weerbericht gaf aan dat er wel eens regen kon gaan vallen, dus toch de overschoentjes maar aan en ook regenjackie mee. In de 60km geen druppie water gevoeld - maar wel best wat mensen gewoon kort-kort over de Zuiderdijk langs het IJselmeer terwijl er een koude wind stond en het rond de 10 graden was.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteravond korte broek, intervalletjes. Dat ging net, voor duurritje zou het koud zat zijn geweest.
Ik heb een Castelli vestje, dat is echt Dé lifesaver voor dit soort dagen. Microfleece, niet te dik, maar wel significant meer warmte dan een windstopper. Een van mijn favoriete kledingstukken.
(Castelli Pro Thermal Rosso Corsa Gilet Black)
Ik heb een Castelli vestje, dat is echt Dé lifesaver voor dit soort dagen. Microfleece, niet te dik, maar wel significant meer warmte dan een windstopper. Een van mijn favoriete kledingstukken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Daar heb ik een Castelli Perfetto met korte mouwen voor. Gisteren trouwens met beenwarmers en Castelli Endurance 3 bibshort gereden en over de Perfetto een Castelli Puro 3 met lange mouwen, geen moment spijt.daniel1975 schreef: ↑18 apr 2025 12:07 Gisteravond korte broek, intervalletjes. Dat ging net, voor duurritje zou het koud zat zijn geweest.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless