Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote RVV 2011 topic

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 30 mar 2011 13:04

Scenario 1: Boonen kijkt heel de tijd naar Cancellara, waar Gilbert van profiteert - met in zijn zog Pozzato. Boonen en Cancellara erachteraan, om er net wel of net niet bij te komen voor de meet; in het eerste geval wint Boonen de sprint met 4, in het andere geval?

Scenario 2: Boonen, Gilbert en Pozzato spannen samen tegen Cancellara - en wie weet profiteert daar uiteindelijk een Haussler of een Ballan van.

Scenario 3: moet ik nog eens over nadenken.

't Zal me benieuwen!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5804
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 30 mar 2011 14:01

Volgens mij: pozzato rijdt achter Boonen, Pozzato rijdt achter Gilbert, pozzato rijdt achterBoonen, Pozzato rijdt achter Gilbert, Pozzato rijdt achter Gilbert,pozzato rijdt achter Boonen, Pozzato rijdt achter Gilbert,pozzato rijdt achter Boonen, Pozzato rijdt achter Gilbert. Cancellara gaat en pozzato kijkt naar Boonen en Gilbert want hij heeft reeds genoeg renners terug gaan halen.
Gilbert en Boonen proberen Cancellara terug te halen maar Pozzato blijft in hun wiel plakken en na een tijdje geven ze het op.
Uitleg Pozzato na de koers: ik kon niet beter. Het Belgische volk handelt nog eens als één natie en Pozzato moet vluchten en verschuilt zich in de kerk in Meerbeke.Pastoor vraagt aan Pozzato of hij toch eens zou 'het gat zou willen dichtrijden" en Pozzato, de recente schandalen in de belgische kerk indachtig, krijgt nog grotere schrik en vlucht terug, rechtstreeks naar Italie om zich nooit nog in Belgie te laten zien.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

mr.chrono
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2010 01:48

mr.chrono 30 mar 2011 14:21

'mmmmm, obsessed much?

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 30 mar 2011 14:47

@fiedoo..whahaha...geestig!

Maar ik denk inderdaad dat ALS Cancelara gaat, er altijd wel iemand naar iemand kijkt die niets doet...en pief paf poef...weg is ie.

Als iemand wat wil, moet ie zorgen dat ie weg is VOOR Cancelara gaat, en dan WEL (Tankink!!) in het wiel kunnen blijven zitten. Maar das makkelijk praten vanachter mijn laptop.

gio46
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2011 14:57

gio46 30 mar 2011 22:03

Ik denk niet dat Pozzato lang in beeld gaat zijn , die heeft toch niet veel meer gedaan de laatste tijd behalve gaatjes dicht patsen ? Ne echte winnaar zie ik daar niet in voor de volgende 2 weekends . Ik zie dan eerder ene Hushovd naar voren komen . Chavanel gaat ook bepalend zijn voor het koersbeeld.
Go Johnny Go

raleighrick
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:15

raleighrick 30 mar 2011 22:24

Ik zie bijna nergens de naam van Jan anton Pijl voorbij komen. Hij was toch echt wel al sterk in de omloop en kuurne. Bovendien heeft hij ook een sterk team met hagen, hayman, stannard.

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 31 mar 2011 00:55

Haussler acht ik in staat om aan te haken bij FC en de sprint te winnen. Boonen en Hushovd hebben alleen kans als ze meekomen tot aan de meet maar zie ik eerlijk gezegd niet aanhaken.

Wat wel zwaar is voor FC is de druk van het moéten winnen. Onderschat niet dat hij ook maar een mens van vlees en bloed is. Hij kan gewoon verliezen.
Camerig is prachtig!

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 31 mar 2011 02:15

Nou dan mag Haussler wel een procent of 25 verbeteren in 1 week. Die is alleen nog maar tekort gekomen.

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 31 mar 2011 12:02

Tiens, hoe is het eigenlijk met de vorm van Flecha? Zou die iets kunnen klaarmaken, terwijl de andere favorieten alleen maar proberen Cancellara te neutraliseren?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 31 mar 2011 12:22

Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn dat iemand als Haussler zich vakkundig heeft weggestoken. Het is niet door vooraf opzichtig met je krachten te smijten dat je de Ronde van Vlaanderen wint. Dat heeft hij eerder al ervaren. De winst in Vlaanderens mooiste is pas komende zondag te behalen.

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 31 mar 2011 13:26

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom zovelen een rotsvast vertrouwen in hushovd hebben.... wat heeft die al gepresteerd dit seizoen?

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 31 mar 2011 13:28

Ik hoop het.. Haussler. In de afgelopen seizoenen heeft hij een paar keer zo'n vormpiek gehad dat hij de allerbeste was. Als hij nu inderdaad bijgeleerd heeft piekt hij wat later en wat minder opvallend. Ik zou het geweldig vinden, al vind ik zowel Cancellara als Boonen ook mooie renners. Boonen mag inderdaad wel iets meer credits krijgen hier, hij staat er altijd toch weer. Jammer dat Breschel dit hele voorseizoen sowieso aan zich voorbij moet laten gaan. Was leuk geweest bij Rabo.
Anima Sana In Corpore Sano

Plaats reactie