Maar niet zijn meisje? (ik klik nooit op Belgische fietssites)
Remco Evenepoel
"Misschien moet jij je eerder zorgen maken over je eigen familie, Ruben… Want we horen ook dingen.”
Ok ik ben niet voor moddergooien en insinuaties maar dat is wel een lekkere steek naar "den RVG".
Of het nodig is dat Remco daar zijn energie in moet steken is wel een andere discussie.
Ok ik ben niet voor moddergooien en insinuaties maar dat is wel een lekkere steek naar "den RVG".
Of het nodig is dat Remco daar zijn energie in moet steken is wel een andere discussie.
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Remco moet het gewoon negeren, al snap ik hoe moeilijk het is.
Hij roept het wel een beetje over zichzelf af natuurlijk. Tis een groot renner, maar als communicator op voetvallersniveau moet ie nog wel eea leren.
Hij roept het wel een beetje over zichzelf af natuurlijk. Tis een groot renner, maar als communicator op voetvallersniveau moet ie nog wel eea leren.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
staat (nog) niks op Sporza site dus is er niks gebeurd.
Freudiaans, of bedoel je inderdaad 'op schwalbeballersniveau'?daniel1975 schreef: ↑29 apr 2025 09:34 Remco moet het gewoon negeren, al snap ik hoe moeilijk het is.

Is dat zo? Ruben heeft geommuniceerd dat hij een open huwelijk heeft met Blanka Vlasic, zijn keuze, niks mis mee.
Dat de reactie van Remco dan een steek zou zijn??
Ongeveer elke week, voor wie naar wielerclubwattage luistert, wordt Ruben daar op een ludieke manier mee geconfronteerd. Die heeft echt wel persoonlijkheid genoeg om daar mee om te gaan.
Het lijkt dat het net Remco is die een gebrek aan persoonlijkheid heeft om op een verstandige manier met zijn privé-leven om te gaan (als publiek figuur).
Helemaal.daniel1975 schreef: ↑29 apr 2025 09:34 ..........
Hij roept het wel een beetje over zichzelf af natuurlijk. ..... maar als communicator op voetvallersniveau moet ie nog wel eea leren.
-
- Forum-lid
Deze Ruben van Gucht zat gisteren in Op De Afspraak, een programma dat ik altijd opneem om meestal versneld door te spoelen tot er een gast aan 't woord komt met aanzien of tot er een interessant onderwerp zich aandient, zoals The GOAT: Merckx of Pogacar? Maar dan hoor en zie ik Van Gucht er helemaal niets van bakken; een sportjournalist op 't niveau Henk van der Meijden. Zijn roddel onder het mom van "ik hoor wel eens wat vanuit de buik van 't peloton" was niet te pruimen.SantaSCSI schreef: ↑29 apr 2025 09:30 "Misschien moet jij je eerder zorgen maken over je eigen familie, Ruben… Want we horen ook dingen.”
Dat de liefde een talentvolle wielerjongen in de armen bracht van een meisje uit een andere cultuur (of andersom) zou veel vaker mogen gebeuren. Tja, noem mij maar een romanticus, die nog in (Deense) sprookjes durft te geloven.
Want dat is een doel op zich natuurlijk....Klein_Verzet schreef: ↑29 apr 2025 11:17
Dat de liefde een talentvolle wielerjongen in de armen bracht van een meisje uit een andere cultuur (of andersom) zou veel vaker mogen gebeuren. ...