En er hetzelfde uitziet als rapha, maap en penis
La Passione CC
Penis?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik vind dit wel mooier als de kleurboekshirts.
En het spreekt in het voordeel van dit nieuwe merk dat de merknaam niet zo protserig zichtbaar is zoals op bovengenoemde hipstermerken.
Maar de prijzen zijn dus te hoog. We zijn er door de andere merken aan gewend maar ik blijf het te duur vinden.
+ 1. In het begin was La Passione, prijs/kwaliteit, een aardig alternatief voor de gevestigde merken (Castelli, Assos etc.). Met deze prijsstelling ben ik echter ook niet direct in de markt, maar er zullen vast anderen zijn die er wel exclusief bij willen fietsen.
Laatst gewijzigd door c.zaballa op 28 apr 2025 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gazelle Team TVM \'99
Op Reddit zie ik vaak genoeg (voornamelijk) Amerikanen vallen over het levensgroot PNS achterop vanwege de associatie met Penis.

If it's not fixed, it's broken.
-
- Forum-lid
Pfoe hee die prijzen.
Jaartje of 6 geleden mn eerste 3 La Passione jerseys gekocht voor een euro of 60 per stuk en die behoren nog steeds tot mn meest favoriete en meest gebruikte. Bib was ook één van mn fijnste ooit maar gewoon op na 4 jaar.
Maar nu deze prijzen? Niveautje Rapha en Maap waar ik echt helemaal niks mee heb. Maar goed er zal wel een markt voor zijn. Dan ga ik wel voor Gobik of Santini (die laatste wel in de sale) of Etxeondo (sinds kort ook bij Futurum waar altijd wel een kortingscode voor te vinden is).
Jaartje of 6 geleden mn eerste 3 La Passione jerseys gekocht voor een euro of 60 per stuk en die behoren nog steeds tot mn meest favoriete en meest gebruikte. Bib was ook één van mn fijnste ooit maar gewoon op na 4 jaar.
Maar nu deze prijzen? Niveautje Rapha en Maap waar ik echt helemaal niks mee heb. Maar goed er zal wel een markt voor zijn. Dan ga ik wel voor Gobik of Santini (die laatste wel in de sale) of Etxeondo (sinds kort ook bij Futurum waar altijd wel een kortingscode voor te vinden is).
-
- Forum-lid
Idd ridicule bedragen. Er is genoeg goedkoper te vinden van topkwaliteit zonder die grote branding, zie mn post hierboven.roelw schreef: ↑28 apr 2025 21:14Ik vind dit wel mooier als de kleurboekshirts.
En het spreekt in het voordeel van dit nieuwe merk dat de merknaam niet zo protserig zichtbaar is zoals op bovengenoemde hipstermerken.
Maar de prijzen zijn dus te hoog. We zijn er door de andere merken aan gewend maar ik blijf het te duur vinden.