En waarom moet Sporza dan reageren op iets wat een werknemer in eigen naam zegt op een andere zender? Het is in deze zelfs heel verstandig om niet mee op deze trein te springen.Thierry le Brun schreef: ↑29 apr 2025 14:08 ondertussen bij Sporza is er geen vuiltje aan de lucht
Ruben wordt daar (angstvallig?) gespaard vermoed ik
Remco Evenepoel
-
- Forum-lid
Omdat het de hele dag al wereldnieuws was in België? Dan mag de belangrijkste (?) sportzender daar toch ook wel melding van maken, hoe summier wellicht ook .gede schreef: ↑30 apr 2025 12:30En waarom moet Sporza dan reageren op iets wat een werknemer in eigen naam zegt op een andere zender? Het is in deze zelfs heel verstandig om niet mee op deze trein te springen.Thierry le Brun schreef: ↑29 apr 2025 14:08 ondertussen bij Sporza is er geen vuiltje aan de lucht
Mwa, als journalist afgaan op geruchten is niet zo mooi natuurlijk, kan die best op aangesproken worden, maar hij zegt zeker niet dat zn schoonfamilie op zijn zak teert toch? Laat staan dat hij Marokkanen op een hoop veegt.
En jijbakken over het liefdesleven van de journalist maakt zn verhaal ook een beetje sneu.
Een coach om zn lontje wat langer te laten worden en een mediamanager zouden hem echt wat kunnen brengen.
En jijbakken over het liefdesleven van de journalist maakt zn verhaal ook een beetje sneu.
Een coach om zn lontje wat langer te laten worden en een mediamanager zouden hem echt wat kunnen brengen.
Een sportzender is op geen enkele wijze verplicht om deel te nemen aan dit non-event.Thierry le Brun schreef: ↑30 apr 2025 13:02Omdat het de hele dag al wereldnieuws was in België? Dan mag de belangrijkste (?) sportzender daar toch ook wel melding van maken, hoe summier wellicht ook .gede schreef: ↑30 apr 2025 12:30En waarom moet Sporza dan reageren op iets wat een werknemer in eigen naam zegt op een andere zender? Het is in deze zelfs heel verstandig om niet mee op deze trein te springen.Thierry le Brun schreef: ↑29 apr 2025 14:08 ondertussen bij Sporza is er geen vuiltje aan de lucht
Bedankt.Orbea schreef: ↑30 apr 2025 08:00Sterk weerwoord.senior schreef: ↑29 apr 2025 13:20En als blikken konden doden waren ik en mijn vrouw er allang niet meer geweest.Orbea schreef: ↑28 apr 2025 08:24
Ik durf mijn dochter alleen door een gereformeerd dorp te laten fietsen en ja ook in fietskleding. En mijn dochter is nooit uitgemaakt voor k....rh..r door een gereformeerde. En die hekel daar hebben ze het zelf naargemaakt en niet alleen in Nederland maar door heel Europa.

Gaan we nu echt dit constant aanhalen bij elke scheet die Remco laat?

Bij Vos en van der Breggen waren er precies minder verwijzingen naar hun godsdienst bij elk nieuwtje.
Uno-X Mobility or bust!
Zoals ik onmiddellijk al zei na zijn bericht van dat hij samen met zijn vrouw bidde, het was een heel dom idee van dit in de media te smijten. En nu is het al even dom om de strijd aan te gaan met sociale media. Dat is een strijd die je toch nooit kan winnen.
Ik vrees voor de dag dat er een of andere gek om zijn/hun verklaringen hem fysiek zal proberen te pakken.
Ik vrees voor de dag dat er een of andere gek om zijn/hun verklaringen hem fysiek zal proberen te pakken.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach, VDP heeft een hoogblonde vriendin, doet niet zulke uitspraken en krijgt vooralsnog meer naar zijn hoofd gegooid tijdens de koers dan Remco.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Als het voor hem belangrijk is en hij daar zoals hij zelf heeft aangegeven kracht uit haalt, dan moet hij dat gewoon kunnen delen. De reacties op social media of langs de kant van de koers krijg je toch wel. Niet Remco is gek, maar een ieder die ongepast reageert. Ik vind het eigenlijk wel mooi dat hij ervoor kiest om het zo te doen in een xenofoob België (en ja, Nederland is niet veel beter helaas op dit gebied).fiedoo schreef: ↑01 mei 2025 08:37 Zoals ik onmiddellijk al zei na zijn bericht van dat hij samen met zijn vrouw bidde, het was een heel dom idee van dit in de media te smijten. En nu is het al even dom om de strijd aan te gaan met sociale media. Dat is een strijd die je toch nooit kan winnen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Qua veralgemening kan dat tellen.Mehekachtohapi schreef: ↑01 mei 2025 09:24 .......in een xenofoob België (en ja, Nederland is niet veel beter helaas op dit gebied).
Ik neem aan dat jij aan de goede kant van de politiek staat.
Voor alle duidelijkheid
Evenepoel moet doen wat hij niet laten kan.
Hij is een fantastisch renner met het hart op de tong.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 01 mei 2025 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Uiteraard, zoals iedereen.