Aankomende zondag is er een mtb forumrit in amerongen. Het zou leuk zijn lwanneer jij ook komt.
Kijk voor verdere info in het afspraken topic.
Ik hoop tot zondag.
MTB forumrit
-
- Forum-lid HC
japie carbon schreef:...
...
Kijk in het afsprakentopic, en niet naar de weerberichten.
Dat mag de pret niet drukken, trouwens. Ik voorspel een heldenrit, die dubbel zo goed aanvoelt als je weer thuis bent. :p
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
kaj1500 schreef:japie carbon schreef:...
...
Kijk in het afsprakentopic, en niet naar de weerberichten.
Dat mag de pret niet drukken, trouwens. Ik voorspel een heldenrit, die dubbel zo goed aanvoelt als je weer thuis bent. :p
Haha ik zat ook al te denken hoe we dat negatieve puntje recht moesten buigen.
Maar ik zal niet overdrijven, er vallen misschien wat druppels maar dat zal een beetje mtb'er niet tegenhouden.
De pepernoten zijn trouwens overal uitverkocht, misschien dat het morgen nog lukt om een zakje te scoren. Anders neem ik gewoon gevulde speculaas of een banketletter mee.
Een heldentocht gaat het zeker worden! Rubenio, ik heb vandaag hier bij de AH nog stapels en stapels zakken pepernoten zien liggen. Ik zal morgen even kijken of ik nog wat kan halen.
Het ziet er naar uit dat ik met de trein ga komen. Zijn er nog meer mensen die vanaf station Veenendaal - De Klomp komen fietsen?
Het ziet er naar uit dat ik met de trein ga komen. Zijn er nog meer mensen die vanaf station Veenendaal - De Klomp komen fietsen?