planet x
-
- Forum-lid
Op mijn planet x wielen zijn American Classic naven gemonteerd met Shimano body . Kan mij iemand helpen of ik hier een Campa body op kan verkrijgen voor deze American Classic naven ? Dit omdat we volgende seizoen met Campa 11-speed Chorus rijden .
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Weet je zeker dat het AC naven zijn? Vergelijk ze anders even met de RD205 op de site van American Classic. Zo ja dan zal je redelijk gemakkelijk aan een Campa body kunnen komen. Zijn het bv Joytech naven dan zou het zo kunnen zijn dat er alleen een Shimano body voor te krijgen is. Tevens goed navragen of de Campa body 11 speed compatible is!
Carbonfreaks schreef:Weet je zeker dat het AC naven zijn? Vergelijk ze anders even met de RD205 op de site van American Classic. Zo ja dan zal je redelijk gemakkelijk aan een Campa body kunnen komen. Zijn het bv Joytech naven dan zou het zo kunnen zijn dat er alleen een Shimano body voor te krijgen is. Tevens goed navragen of de Campa body 11 speed compatible is!
En als het Joytech naven zijn, dan zou je eens bij Kuipertrading kunnen navragen:
http://www.kuipertrading.com/?pagina=accesoires
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
Misschien moet je het maar gewoon bij Planet X zelf vragen.
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook eens nagevraagd bij planet-x België welke naven er in een setje Carbon clinchers zaten en toen was het antwoord KT naven.
Ik wou toen ook eerst een setje kopen met campa en een shimano body zetten, maatr heb het uiteindelijk niet gedaan...
Ik wou toen ook eerst een setje kopen met campa en een shimano body zetten, maatr heb het uiteindelijk niet gedaan...