Hoeveel train jij Nu ?
Momenteel rij ik zo'n 250 kms per week, vanaf nu zal dat weer iets meer worden.
Deels gebeurt dit op rollen, deels woon-werkverkeer en voor de rest gewoon op de weg.
Ondertussen doe ik veel spieroefeningen om de rug te stabiliseren en soms wat fitness/jogging.
We staan alweer te springen voor volgend jaar...
Deels gebeurt dit op rollen, deels woon-werkverkeer en voor de rest gewoon op de weg.
Ondertussen doe ik veel spieroefeningen om de rug te stabiliseren en soms wat fitness/jogging.
We staan alweer te springen voor volgend jaar...
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik fiets momenteel 2 x in de week, gemiddeld 2 tot 3 uur per keer. Woensdagen en het weekend. Als het weer het toelaat.
Verder ben ik 2 x aan het hardlopen op de maandag en vrijdag avonden.
Afgelopen drukke agenda, slecht weer en zieke thuis. Dus niet kunnen fietsen maar wel 3 x wezen hardlopen dus ik ben lekker buiten en beweeg.
Past goed in mijn ritme. Bewegen, buiten zijn en gezond blijven eten. Zeker gelet op de komende maand met veel lekker eten, chocolade en andere lekkernijen.
Vanaf januari trainen voor de Alpe D'Huzes.
Verder ben ik 2 x aan het hardlopen op de maandag en vrijdag avonden.
Afgelopen drukke agenda, slecht weer en zieke thuis. Dus niet kunnen fietsen maar wel 3 x wezen hardlopen dus ik ben lekker buiten en beweeg.
Past goed in mijn ritme. Bewegen, buiten zijn en gezond blijven eten. Zeker gelet op de komende maand met veel lekker eten, chocolade en andere lekkernijen.
Vanaf januari trainen voor de Alpe D'Huzes.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
-
- Forum-lid
mm1980 schreef:de boef van parma schreef:«zucht» Die vraag (hoeveel train je nu?) stelde mijn vrouw ook al. Voel me nu schuldig en opgejaagd.
«kreun» ik ga morgen beginnen, maar het was/is de laatste tijd pokken weer hier: Tempo da cani. Forza Boef, domani in bici!
Dus jouw vrouw heeft het beste met je voor !!
Wat dacht je!
To know me is to love me
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Maandag: Fitness
Dinsdag: Schema van mijn trainer. 2 uurs zwaar trainen!
Woensdag: +- 2,5u of Fitness
Donderdag: Schema van mijn trainer. 2 uurs zwaar trainen!
Vrijdag: Rustdag of Fitness
Zaterdag: Schema van mijn trainer. 2 uurs zwaar trainen!
Zondag: Rustag of +- 2,5u
Dinsdag: Schema van mijn trainer. 2 uurs zwaar trainen!
Woensdag: +- 2,5u of Fitness
Donderdag: Schema van mijn trainer. 2 uurs zwaar trainen!
Vrijdag: Rustdag of Fitness
Zaterdag: Schema van mijn trainer. 2 uurs zwaar trainen!
Zondag: Rustag of +- 2,5u
-
- Forum-lid
Nu lekker op de MTB mijn kilometers aan het maken om nog wat kilo's kwijt te raken en de conditie op peil te houden. Fiets meestal 3 a 4 keer per week waarvan 1 keer duur training en 2 keer korte intensieve tochtjes.
Heb dit jaar februari 85 kg gewogen en zit nu op 72 kg, mijn doel is voor volgend jaar zomer rond de 68 kg te komen. Maar dat moet wel lukken met het trainen.
Heb dit jaar februari 85 kg gewogen en zit nu op 72 kg, mijn doel is voor volgend jaar zomer rond de 68 kg te komen. Maar dat moet wel lukken met het trainen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Alle goede voornemens ten spijt kom ik niet aan fietsen toe. Wel 2 x per week twee uurtjes schermen.
's Avonds is het te vroeg donker om tijdens de week te kunnen fietsen; op zaterdag heb ik al schermtraining, en de laatste tijd was het zowat elke zondag pokkenweer (waarbij er om deze tijd van het jaar bovendien ook altijd wel ergens een wijndegustatie is, zodat de keuze gauw gemaakt is...)
Maar ik mis mijn fiets, dus de eerste zondag dat het een beetje proper weer is ga ik weer de weg op! (dat laatste valt dus onder voornoemde categorie 'goede voornemens')
's Avonds is het te vroeg donker om tijdens de week te kunnen fietsen; op zaterdag heb ik al schermtraining, en de laatste tijd was het zowat elke zondag pokkenweer (waarbij er om deze tijd van het jaar bovendien ook altijd wel ergens een wijndegustatie is, zodat de keuze gauw gemaakt is...)
Maar ik mis mijn fiets, dus de eerste zondag dat het een beetje proper weer is ga ik weer de weg op! (dat laatste valt dus onder voornoemde categorie 'goede voornemens')
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
elke dag 30-60 minuten op rollen om een goede basis te leggen voor mijn eerste wielerseizoen volgend jaar.
Echt verschrikkelijk: ik wil zo graag zo veel fietsen maar door mijn late diensten en een geplande verhuizing hou ik weinig tijd over. Ga verhuizen naar Maastricht.
In 2010 fiets ik: Amstel Gold Race, Luik-Bastenaken-Luik, Diekirch-Valkenswaard en Boogie's Extreme.
Daarnaast wil ik ook heel graag naar het Zwarte Woud en de Pyreneeen.
Wat zijn jullie plannen voor '10?
In 2010 fiets ik: Amstel Gold Race, Luik-Bastenaken-Luik, Diekirch-Valkenswaard en Boogie's Extreme.
Daarnaast wil ik ook heel graag naar het Zwarte Woud en de Pyreneeen.
Wat zijn jullie plannen voor '10?
Derek schreef: Ga verhuizen naar Maastricht.
Zit je wel dicht bij het vuur.
Ik maak al aardig wat uren.
Deze week een rustweekje gehad maar afgelopen week en de week daarvoor alweer 18 uur bezig geweest.
Op zaterdag met de ploeg trainen(zo'n 3/4 uur), zondag lange duurrit (zo'n 4/5 uur) doordeweeks nog een lange duurrit en twee keer 2,5 uur in de sportschool (incl een uur RPM).
Helaas nog geen droge fietstraining gehad maar dat neem ik maar voor lief.
Vanaf volgende week nog een tandje erbij qua training.
Deze week een rustweekje gehad maar afgelopen week en de week daarvoor alweer 18 uur bezig geweest.
Op zaterdag met de ploeg trainen(zo'n 3/4 uur), zondag lange duurrit (zo'n 4/5 uur) doordeweeks nog een lange duurrit en twee keer 2,5 uur in de sportschool (incl een uur RPM).
Helaas nog geen droge fietstraining gehad maar dat neem ik maar voor lief.
Vanaf volgende week nog een tandje erbij qua training.
Waar haalt iedereen die tijd vandaag vraag ik me af...
Ik hou in een normale week ongeveer 15u vrije tijd over, dan ben ik nog niet naar mijn ouders geweest bijvoorbeeld.
Ik reken een uur voor douchen, omkleden en voorbereiden per sportsessie en een uur wassen en onderhoud van de fiets na een buitenrit.
Stel dat ik 5x in de week sport, blijven er nog 10u effectief sporten over. Ik ga 1x per week schaatsen, dus nog een half uur met de auto heen en terug, 9u over. 1 keer per week fiets wassen, dus nog 8u over.
Dat moet ik dan verdelen over 5 sportbeurten, spinnen 2u, schaatsen 1 u, 2x tacx 1.5u, dus nog 2u over voor een buitenritje met de fiets.
En minder gaan werken is ook geen optie want waar moet ik het geld voor mijn fiets dan halen? Minder slapen is geen optie want dan ben ik te moe om te gaan fietsen!
Ik hou in een normale week ongeveer 15u vrije tijd over, dan ben ik nog niet naar mijn ouders geweest bijvoorbeeld.
Ik reken een uur voor douchen, omkleden en voorbereiden per sportsessie en een uur wassen en onderhoud van de fiets na een buitenrit.
Stel dat ik 5x in de week sport, blijven er nog 10u effectief sporten over. Ik ga 1x per week schaatsen, dus nog een half uur met de auto heen en terug, 9u over. 1 keer per week fiets wassen, dus nog 8u over.
Dat moet ik dan verdelen over 5 sportbeurten, spinnen 2u, schaatsen 1 u, 2x tacx 1.5u, dus nog 2u over voor een buitenritje met de fiets.
En minder gaan werken is ook geen optie want waar moet ik het geld voor mijn fiets dan halen? Minder slapen is geen optie want dan ben ik te moe om te gaan fietsen!
In de winter train ik 1 avond 90min en 1 keer in het weekend 120min. Beide afhankelijk van de weersomstandigheden in een rustig duurtraingstempo (dat laatste alleen als ik niet teveel tegenwind heb).
Is Qui Est, Is Qui Non Est Consectatur