Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
mister_arby
- Forum-lid
mister_arby
27 dec 2009 22:19
mispoes schreef:mm1980 schreef:Ben dit Topic uit nieuwsgierigheid begonnen,maar inmiddeld ben ik heel jaloers op alle mensen die zoveel tijd hebben om te kunnen trainen.
Bij mij gaat er namelijk veel vrije tijd verloren met werken en het huishouden !!!
Vanaf Januari is de bedoeling om op :
maandag 2 uur spinning
woensdag 1 uur spinning
donderdag 1,5 uur cardio
zaterdag ong 75 km buiten met club
zondag ong 75 km met de fietsfamilie
Als het weer het toe laat zal de spinning vervangen gaan worden met buiten fietsen natuurlijk.
Ik wens iedereen een goed , gezond en gelukkig fietsjaar 2010 toe !!!!
Kwestie van prioriteiten stellen....
Als ik moet kiezen tussen huishouden of sporten hoef ik niet zo lang na te denken hoor. Dan maar een iets minder proper huis.
Woon-werkverkeer op de fiets is trouwens ook een mooie vorm van time-management.
Idem, het is bij mij dan ook een grote bende
haha
Nee mensen valt mee, met het weer afgelopen tijd had ik iets meer tijd voor het opruimen en schoonmaken.
-
roro27
- Forum-lid
roro27
27 dec 2009 23:42
GastheerG schreef:
Als ze groter worden vinden dat stom. Behalve als het zeikt van de regen:D
toch handig zo'n vader als taxichauffeur
....
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro
-
janvr
- Forum-lid
janvr
28 dec 2009 11:15
GastheerG schreef:
Ik ben blij dat ik veel tijd gemaakt heb voor een opgroeiend kind. En geloof me ze zien je sneller niet meer staan dan je lief is.
Yep. Totdat ze op zichzelf gaan wonen en je erachter komt dat je je vakantie hebt opgebruikt om hun badkamer op te knappen
-
geer
- Forum-lid
geer
28 dec 2009 23:00
roro27 schreef:GastheerG schreef:
Als ze groter worden vinden dat stom. Behalve als het zeikt van de regen:D
toch handig zo'n vader als taxichauffeur
....
Met zo'n vader zou je denken dat ie ze de fiets laat pakken. Maar toch: ik snap het! Ik heb mijn cabrio scheurijzer moeten inruilen voor een f$^^&Y&n station! Maar d'r is inmiddels al een nieuwe cabrio besteld: de bakfiets.nl cargobike. Daar wil pappa de kleine meid overal mee naar toe brengen, met een omweg. Mooie training. Dus; de oplossing is daar!
Daarnaast heb ik mijn vrouw en dochter verplicht ieder weekend mee te gaan naar de wedstrijden (als het een beetje weer is).
Nu het weer nog mee en hupsake....
-
torro
- Forum-lid
torro
29 dec 2009 10:37
sinds eind oktober nul keer getraind vanaf februari/maart weer een beetje trainen eerste een maandje rustig met de handjes op het stuur en daarna kijken of er weer wat snelheid in de benen komt na twee maandjes ben ik wel weer redelijk scherp. Het rare is dat ik in de loop van de jaren steeds minder hoeft te doen om mijn niveau weer te halen.
Tot paar geleden trainde ik de hele winter door maar dat ik door omstandigheden dat een keer niet kon doen merkte ik dat het voormij persoonlijk weinig tot geen verschil uitmaakte qua conditie/prestaties in de zomer en aangezien ik slecht tegen regen en kou kan en ook eigenlijk niet meer kon opbrengen ben ik daar mee gestopt. Ik hou dus nu winterstop en dat bevalt mij prima eigenlijk.
-
corniel
- Forum-lid HC
corniel
29 dec 2009 10:45
Tja, december was wel aardig met
458 kilometer. Maar we gaan in januari kijken of het toch wat meer richting de 1000 kilometer kan. Oktober en november eigenlijk niet gefietst.
-
rob74
- Forum-lid HC
-
Contact
rob74
29 dec 2009 11:10
december was een maand met heel weinig training. 4 keer een uurtje wezen spinnen en dat was het tot nu toe. Al mijn vrije tijd is op gegaan aan veruizen, behang verwijderen, schilderen en andere klusdingen.
Januari en februari ga ik weer serieus trainen. Ik kom dan waarschijnlijk uit op 25 uur per maand.
-
trudie
- Forum-lid
trudie
29 dec 2009 12:31
beetje off topic:
Dit is een leuke site om je
trainingen bij te houden
-
willemjan91
- Forum-lid
willemjan91
29 dec 2009 12:49
Heb in December welgeteld 1x gefietst, in Januari ga ik weer serieus beginnen met KT en D1.
-
timbo16
- Forum-lid
-
Contact
timbo16
02 jan 2010 22:10
In december ook minder vaak gefietst.
Morgen nog 1 tochtje en dan 2 weken niks ivm geen rust te hebben gehad in okt.
En dan weer opbouwen voor funklasse wedstrijden en een enkele keer voor het eerst wegwedstrijd.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
-
eelcoz
eelcoz
03 jan 2010 00:19
Ik zou momenteel graag willen fietsen, maar er zijn twee problemen: heb (nog) geen fiets en er ligt (nog steeds) van dat witte spul op straat hier. Maandagochtend heb ik een afspraak voor een groot SMO, en ik hoop dat m'n fiets (welke dan ook) snel komt en die ***sneeuw snel verdwijnt. Dit stilzitten bevalt me namelijk niet zo.
-
dogestyle
- Forum-lid
dogestyle
13 jan 2010 14:50
Ik heb me aangemeld bij spikecycling, vind het inderdaad een leuke site... Van alle sneeuwperikelen in Nederland heb ik gelukkig geen last en kan lekker doortrainen omdat ik tot april nog op de Antillen woon! Zo'n 10 uur per week haal ik wel.
Groet