Weet er iemand waar ik een losse body van schimano kan vinden van een american classic 350 sprint wiel?Ik heb eens gegoogeld maar kan zo direct niks vinden .
Groeten
Erik
Body american classic wielen
enrique1 schreef:Weet er iemand waar ik een losse body van schimano kan vinden van een american classic 350 sprint wiel?Ik heb eens gegoogeld maar kan zo direct niks vinden .
Groeten
Erik
Als dat dezelfde naven zijn als in de Planet X-carbonwielen dan heb ik er wel nog ene liggen die zal passen. Is nieuw overigens.
xytras schreef:enrique1 schreef:Weet er iemand waar ik een losse body van schimano kan vinden van een american classic 350 sprint wiel?Ik heb eens gegoogeld maar kan zo direct niks vinden .
Groeten
Erik
Als dat dezelfde naven zijn als in de Planet X-carbonwielen dan heb ik er wel nog ene liggen die zal passen. Is nieuw overigens.
Ik zou het niet weten als dat dezelfde zijn
-
- Forum-lid
Kan en mij iemand helpen of er een campagnolo 11speed body op de planet x-carbonwielen 50 te verkrijgen is. Of hoe ik dat zou kunnen oplossen. In deze wielen zijn american classic naven gemonteerd.
xtreme biker schreef:Kan en mij iemand helpen of er een campagnolo 11speed body op de planet x-carbonwielen 50 te verkrijgen is. Of hoe ik dat zou kunnen oplossen. In deze wielen zijn american classic naven gemonteerd.
Je moet eens kijken op de site van american classic zelf .Daar staat de uitleg bij techniek of manual hoe je er een 11 speed van moet maken .Je moet een ringetje bij steken .