Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

Titanium projectje.

guidre
Forum-lid

guidre 17 nov 2009 18:40

Omdat ik deze winter een titanium project ga beginnen wil ik er vanaf het begin al iets leuks van maken.
Dus bij deze ben ik op zoek naar.

Speciaal crankstelpassende bij een titanium frame: ik had gedacht aan een BIGFOOT van TUNE.
Maar als je nog iets leuks hebt liggen waarvan je denkt dat het ook wel mooi zou staan gewoon even een fotootje mailen.Een bijhorende trapas mag ook vermeld worden.
Bij deze ben ik ook opzoek naar een Chris kingtrapas.

Stuurpen voor een stuurpen ben ik nog aan het twijfelen maar ik zou er graag een titanium op willen plaatsen maar deze zijn niet zo vlug te vinden. Maar een strakke carbon is ook altijd niet mis.

Boutjes ik ben ook op zoek naar zoveel mogelijk titanium boutjes.
Dus gewoon even vermelden voor welke ze dien in miss foto bijvoegen.

Voor de rest ben ik nog een beetje rond aan het zien, maar als je nog iets leuks hebt of weet is het altijd fijn als je het even aangeeft. En dat mag gaan over ieder onderdeel van de fiets.

ik hou jullie op de hoogte als ik eraan ga beginnen.
alvast bedankt
titanium!!

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 17 nov 2009 21:21

Volgens mij moet je je nog iets verder verdiepen.
Chris king en tune gaan nooit samen (tweede is vierkant passing en chris king helaas niet).

Titanium stuurpennen zijn echt wel leverbaar (control tech, moots e.d.) en echte carbon pennen heel erg zelfdzaam.

jsparie
Forum-lid

jsparie 20 nov 2009 00:20

Heb eventueel nog wat losse langere m5 titanium bouten. Dacht dat ze 35 en 45 mm lang waren. O.a. bruikbaar bijvoorbeeld om a-head cap mee vast te zetten en voor sommige zadelpennen etc. En remblokjes met titanium bevestigingsboutjes.

Plaats reactie