Goedenavond!
Na een glij partij met de fiets, zal ik een nieuwe achter derailleur moeten bestellen.
Nu zie ik drie opties, kort/medium en lang...
Kort is het zeker niet maar hoe kan ik weten welke het wel is. Ik kan nergens de verschillende afstand tussen de wieltjes vinden.
Is er iemand die deze gegevens weet?
M.v.gr. Times
Sram x9 type?
volgens mij is het ook zonder afstanden in cm, maar voor een normale mtb cassette heb je echt een long cage nodig.
die x9 gaat je niet teleurstellen overigens! heb je hem in combinatie met een x9 twistshfter?
die x9 gaat je niet teleurstellen overigens! heb je hem in combinatie met een x9 twistshfter?
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank je wel voor je antwoordt, ik had al het idee dat het de longcage was.
De X9 werkt zeker perfect, alleen nadat ik in een afdaling een soort van flipover had gemaakt stond ie een beetje scheef ( (plus een krom padje)
Ik heb de X7 als shifters overigens.
De X9 werkt zeker perfect, alleen nadat ik in een afdaling een soort van flipover had gemaakt stond ie een beetje scheef ( (plus een krom padje)
Ik heb de X7 als shifters overigens.
x7 is prima maar die x9 is net een slagje 'lekkerder'. ff sneller en blijft langer strak schakelen. en die twister is niet erg duur.
scheef: dat is dan een ongelukkige klap geweest!
scheef: dat is dan een ongelukkige klap geweest!
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
tjah als je meteen gaat upgraden kan ik alleen maar zeggen dat je dan net zo goed naar een 2e hands/gebruikte X.0 gaat. X-9 is fijn maar soms heeft het net eventjes de kracht nodig van X.0.
X.9 is verder fijn schakelen hoor alleen voor een gebruikte X.0 betaal je niet veel meer dan voor een nieuwe X.0
X.9 is verder fijn schakelen hoor alleen voor een gebruikte X.0 betaal je niet veel meer dan voor een nieuwe X.0