Hallo
ik heb hier een gloednieuwe voor vork liggen van aeston!
het is de ec90 aero.
nieuwprijs is rond de 350 euro, maar mijn prijs is 250.
meer vragen? pm me
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
aeston voorvork ec90 aero
-
- Forum-lid
Zeg Trek(er), het is niet verboden ook een positieve bijdrage te leveren hoor...
-
- Forum-lid
[quote="Corniel"]Zeg Trek(er), het is niet verboden ook een positieve bijdrage te leveren hoor...[/quote]
Voor de 25 posts hoeft hij het niet te doen in ieder geval.......
On topic, is een aero voor andere doeleinden bedoeld dan regulier race fietsen. Bedoel is dit met het oog op tijdrijden ontworpen?
Voor de 25 posts hoeft hij het niet te doen in ieder geval.......
On topic, is een aero voor andere doeleinden bedoeld dan regulier race fietsen. Bedoel is dit met het oog op tijdrijden ontworpen?
@patmaessen
Volgens mij wordt ie kort besproken in dit topic: Aero (TT-Tijdrit) voorvorken. Volgens mij kan ie ook wel in een wegfiets.
Volgens mij wordt ie kort besproken in dit topic: Aero (TT-Tijdrit) voorvorken. Volgens mij kan ie ook wel in een wegfiets.
-
- Forum-lid
Hoe ben je aan die vork gekomen thamitchel? Leuk spul hoor maar nog steeds erg prijzig.
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
- martinovibes
- Forum-lid
welke kleur , als ie zwart is heb ik interesse!
-
- Forum-lid
[quote="Z.O Soloist"]Hoe ben je aan die vork gekomen thamitchel? Leuk spul hoor maar nog steeds erg prijzig.[/quote]
ik werk bij een fietsenwinkel en die heeft onlangs een racefiets in geruild waar deze vork in zat, maar het was de verkeerde maat dus hebben we er een andere ingezet en hebben we nu deze over.
ik moest hem proberen te verkopen omdat wij bijna nooit racevorken apart verkopen.
maar hij is echt in nieuwstaat.
ik werk bij een fietsenwinkel en die heeft onlangs een racefiets in geruild waar deze vork in zat, maar het was de verkeerde maat dus hebben we er een andere ingezet en hebben we nu deze over.
ik moest hem proberen te verkopen omdat wij bijna nooit racevorken apart verkopen.
maar hij is echt in nieuwstaat.
Welke maat is het dan, en is ie al afgezaagd?