Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Neutron Ultra
-
- Forum-lid
[quote="MM"][quote="Timo 2.0"]Ah, de cassette en banden waren mij ontgaan. Nou, waar wachten al die kopers dan op? :p[/quote]
Die kopen allemaal een nieuwe set MET garantie of wachten hier op megaprijsdaling[/quote]
Die kunnen lang wachten.
Enne wat betreft 1 ding hebben jullie gelijk, ik ben een optimist!
Maar ik begrijp het niet zoveel reacties en nog geen bod, begrijpt niemand het begrip "vraagprijs"?
@Phixi... ik heb van jou nooit geen indicatie van interesse gehad, heb ik iets gemist of ben je Posts aan het sparen?
Garantie wil ik trouwens zelf wel geven, het wielset is 100%
Die kopen allemaal een nieuwe set MET garantie of wachten hier op megaprijsdaling[/quote]
Die kunnen lang wachten.
Enne wat betreft 1 ding hebben jullie gelijk, ik ben een optimist!
Maar ik begrijp het niet zoveel reacties en nog geen bod, begrijpt niemand het begrip "vraagprijs"?
@Phixi... ik heb van jou nooit geen indicatie van interesse gehad, heb ik iets gemist of ben je Posts aan het sparen?
Garantie wil ik trouwens zelf wel geven, het wielset is 100%
Wanneer wordt het Zomer....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag het nu weer ontopic?
Less is bore
[quote="atb-sjonnie"]Garantie wil ik trouwens zelf wel geven, het wielset is 100%[/quote]
Ben het met je eens dat iedereen lekker ergens ander moet gaan lopen miepen, suggesties over prijzen kunnen ook gewoon via PM. Begrijp ook niet waarom de moderators de boel niet opschonen.
Met bovenstaande sfapraak moet je wel duidelijker zijn. Je geeft garantie, dat betekend dus dat je een jaar lang alle gebreken (volgens richtlijnen van campa) vergoed voor de toekomstig eigenaar?
Ben het met je eens dat iedereen lekker ergens ander moet gaan lopen miepen, suggesties over prijzen kunnen ook gewoon via PM. Begrijp ook niet waarom de moderators de boel niet opschonen.
Met bovenstaande sfapraak moet je wel duidelijker zijn. Je geeft garantie, dat betekend dus dat je een jaar lang alle gebreken (volgens richtlijnen van campa) vergoed voor de toekomstig eigenaar?
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
-
- Forum-lid
@Kikkie, de garantie die Campa geeft, geef ik ook, dus een jaar na de datum aankoop wielset(voor de nieuwe koper dus niet mijn aankoopdatum.)
ik had dit beter meteen kunnen vermelden maar helaas, volgende keer beter zal ik maar zeg'n
ik had dit beter meteen kunnen vermelden maar helaas, volgende keer beter zal ik maar zeg'n
-
- Forum-lid
UpperdeUP!
-
- Forum-lid
Skopje!
-
- Forum-lid
up!
Enne, verkocht?
Anders wil ik er wel € 300,- voor geven.
groet
Anders wil ik er wel € 300,- voor geven.
groet
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;