Nu dat ik een aantal keer op de baan heb gereden heb ik behoorlijk last van zadelpijn. Ik heb hier normaal op de weg nooit problemen mee maar op de baan krijg ik na een half uur behoorlijk veel last.
Ik heb mijn zadel al verwisseld voor een wat softer model maar helpt eigenlijk geen moer....
Ik neem aan dat het door de centrifugaal kracht komt, is hier zadeltechnisch nog wat aan te doen of is het gewoon een kwestie van kilometers maken?
Zadelpijn
Kwestie van wennen, ik heb het vermoeden dat je meer fietst dan je normaal buiten doet?
Een softer zadel helpt geen reet (om maar even in die termen te blijven), vaak zelfs nog slechter dan een harder zadel.
Misschien de punt van je zadel iets naar beneden? Je zit ook langer in de beugel dan je normaal op de weg doet (neem ik even aan).
Een softer zadel helpt geen reet (om maar even in die termen te blijven), vaak zelfs nog slechter dan een harder zadel.
Misschien de punt van je zadel iets naar beneden? Je zit ook langer in de beugel dan je normaal op de weg doet (neem ik even aan).
"Try not. Do or do not......there is no try"