Fietschallenge 2010
Geen domme vraag Bjozanne01. Want behalve dat onduidelijke plaatje op de site is er niet meer officiële informatie, zover ik weet. Maar er zal vast iemand op dit forum zitten die met een GPS gereden heeft en je daarom de precieze route kan geven. De heuvels die we gereden hebben ken ik alleen voor zover ze in Limburg liggen, de Belgische heuvels (hoewel ik sommige al wel eens gereden had) ken ik niet bij naam. De Limburgse zijn in ieder geval de Schweiberg (de eerste heuvel in de route), de Schey (vlak voordat je Belgie in reed), de Loorberg (als je weer terug was in NL) en de Camerig/Groeneweg.
Weet iemand hoe die steile klim heet die in de Belgische lus zat?
Weet iemand hoe die steile klim heet die in de Belgische lus zat?
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
-
- Forum-lid
Thanks Magoo,...
Nu weet ik tenminste al de namen van de limburgse heuvels....
Leuk voor het plakboek...
Grtz,...
Nu weet ik tenminste al de namen van de limburgse heuvels....
Leuk voor het plakboek...
Grtz,...
[quote="Daniel1975"][quote="Jorisb"]jawel, ik wilde gisteren ook even kijken hoe goed ze zijn, maar je kan alleen kijken als je eerst registreerd....nou, dan niet ![/quote]
Zoek het uit inderdaad. En ik zag op mountainbikeforum dat ze alleen op het asfalt gemaakt zijn; lekker handig tijdens een ATB(!!!!!!)event
Maar goed, ik heb gisteravond mijzelf direct maar ingeschreven voor de BartBrentjensChallenge in oktober. De ervaringen die ik er mee heb (3x) zijn een stuk positiever. Snap echt niet hoe het kan dat die organisatie het wel voor elkaar krijgt en Interim niet. (wedstrijdelement, klasseringen, goede tijdwaarneming, kloppende route, wel startvakken met voorrang voor licentiehouders en snelle rijders, geen grote last minute wijzigingen). En dat terwijl het een lus van 100km is door vele gemeenten en gebieden.
En die laatste vraagstelling is niet om te zeiken, maar een hele serieuze vraag die ik mijzelf stel. Waarom lukt het daar wel??[/quote]
ik heb een aantal keer met frambach event management te maken gehad. zeer professionele organisatie, o.a. door:
- betere connecties met lokale overheden
- meer (jaren) ervaring met dergelijke evenementen (m.n. in limburg)
- tijdwaarneming is puur een kwestie van juiste partij inhuren met de juiste opdracht/order
- beter bestand met medewerkers
geeft nog maar eens aan dat het organiseren van evenementen ook voor een belangrijk deel op ervaring gestoeld is. overigens heb ik met interim geen enkele ervaring.
ik denk dat timing daarnaast ook een heel belangrijk issue is. de AGR is net geweest, veel mensen hebben vrij, het is dus druk in Limburg. het houdt (ook bij de gemeenten) ergens een keer op.. als je zoiets in juni of september doet, heb je een stuk minder last denk ik
Zoek het uit inderdaad. En ik zag op mountainbikeforum dat ze alleen op het asfalt gemaakt zijn; lekker handig tijdens een ATB(!!!!!!)event
Maar goed, ik heb gisteravond mijzelf direct maar ingeschreven voor de BartBrentjensChallenge in oktober. De ervaringen die ik er mee heb (3x) zijn een stuk positiever. Snap echt niet hoe het kan dat die organisatie het wel voor elkaar krijgt en Interim niet. (wedstrijdelement, klasseringen, goede tijdwaarneming, kloppende route, wel startvakken met voorrang voor licentiehouders en snelle rijders, geen grote last minute wijzigingen). En dat terwijl het een lus van 100km is door vele gemeenten en gebieden.
En die laatste vraagstelling is niet om te zeiken, maar een hele serieuze vraag die ik mijzelf stel. Waarom lukt het daar wel??[/quote]
ik heb een aantal keer met frambach event management te maken gehad. zeer professionele organisatie, o.a. door:
- betere connecties met lokale overheden
- meer (jaren) ervaring met dergelijke evenementen (m.n. in limburg)
- tijdwaarneming is puur een kwestie van juiste partij inhuren met de juiste opdracht/order
- beter bestand met medewerkers
geeft nog maar eens aan dat het organiseren van evenementen ook voor een belangrijk deel op ervaring gestoeld is. overigens heb ik met interim geen enkele ervaring.
ik denk dat timing daarnaast ook een heel belangrijk issue is. de AGR is net geweest, veel mensen hebben vrij, het is dus druk in Limburg. het houdt (ook bij de gemeenten) ergens een keer op.. als je zoiets in juni of september doet, heb je een stuk minder last denk ik
Na inschrijven op spikecycling krijg je het volgende linkje te zien: http://gallery.me.com/appeltjez
- r.hilferink
- Forum-lid
[quote="magoo"]Weet iemand hoe die steile klim heet die in de Belgische lus zat?[/quote]
Les Waides
link
Les Waides
link
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;