Een nog in erg goede staat verkerende wielset van Carbotech.
Ze gaan de deur uit omdat ik hoge carbon wielen heb gekocht.
Ik heb zowel een freewheel voor Shimano als Campa, je kan dus kiezen.
Vraagprijs => 225 Euro
Als je de vraagprijs geeft:
- Lever ik zowel het Shimano als het Campagnolo freewheel.
- Lever ik er een stel Shimano of Campagnolowielzakken bij.
Wielen zijn aangekocht begin 2010 en hebben ongeveer 3000 km gereden.
Remflanken zijn in heel goede staat.
Aan het achterwiel is een randje bijgeschilderd omdat een remblok een keer iets te laag was afgesteld (is bijna niet meer te zien).
Hieronder de uitleg van de Carbotech website:
De K30 is net als de K22 Light de eerste generatie aluminium wielsets uit de stal van Carbotech. De K30 biedt dankzij een 30mm hoge velg gecombineerd met platte zwarte spaken in het typerende Carbotech spaakpatroon een buitengewoon mooi uiterlijk, maar uiteraard zijn aan de prestaties geen concessies gedaan. De machinaal gelagerde Carbotech Power naven zorgen voor een soepel lopend setje wielen, daar draait het uiteraard nog altijd om bij een wielset!
- Platte,zwarte spaken (20 voor/24 achter)
- Aluminium velg 30mm hoog
- Industriëel gelagerd (4x achter/ 2x voor)
- Geschikt voor draadbanden - Standaard geleverd met velglinten
- Gewicht: 1645 gram per set
Verkocht, mag slotje op.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Carbotech K30 wielset Verkocht
ik vind het een zeer mooie wielset.
Ga een Pinarello FP3 kopen (kleuren zwart / rood / wit) en twijfel welke wielset ik zou nemen (Fulcrum 5 of mavic ksyrium white?). Deze lijken mij zeer goed te passen maar kan er niet veel over terugvinden qua degelijkheid en service bv.
Aangezien mijn fietswinkel deze niet standaard verkoopt, kan ook hij mij niet helpen.
Ga een Pinarello FP3 kopen (kleuren zwart / rood / wit) en twijfel welke wielset ik zou nemen (Fulcrum 5 of mavic ksyrium white?). Deze lijken mij zeer goed te passen maar kan er niet veel over terugvinden qua degelijkheid en service bv.
Aangezien mijn fietswinkel deze niet standaard verkoopt, kan ook hij mij niet helpen.