Wie heeft er ervaring met de Roseversand mtb Rose Uncle Jimbo LTD XT of weet waar een eventuele test staat. Ben een zware fietser (>100kg) en hou wel van een beetje fors rijden en springen en denk wel iets in het endurance-segment nodig te hebben.
Rij nu Gary Fisher Cake 4 DLX, ben aan een nieuwe fiets toe en kan wel enige hulp gebruiken bij de uiteindelijke keus.
Rose Uncle Jimbo LTD XT
-
- Forum-lid
ik heb er geen ervaring mee en heb er ook nog nooit een zien rijden. maar je kunt gewoon bij rose gaan kijken....heb je verder al fietsen in je hoofd? een specialized enduro?
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
-
- Forum-lid HC
Ik rij met de Dr.Z van Rose en ben daar heel erg tevreden over.
Het frame is echt heel mooi afgewerkt, en dat de kabels door het frame gaan is helemaal geweldig.
Ook word de fiets netjes afgeleverd met bescherming op de plaatsen waar het nodig is(chainstay, sticker onder de schuine buis, kousjes op de plek waar de kabeltjes tegen het frame aankomen bij inveren). En natuurlijk het service pakket is leuk(binnenband, tasje, tooltje en een tassie)
Ik was en ben positief verbaasd.
Het frame is echt heel mooi afgewerkt, en dat de kabels door het frame gaan is helemaal geweldig.
Ook word de fiets netjes afgeleverd met bescherming op de plaatsen waar het nodig is(chainstay, sticker onder de schuine buis, kousjes op de plek waar de kabeltjes tegen het frame aankomen bij inveren). En natuurlijk het service pakket is leuk(binnenband, tasje, tooltje en een tassie)
Ik was en ben positief verbaasd.