Iemand een idee van de prijs en:of te verkrijgen voor draadbandjes ???
Stonden in de "rode" Pinarello Dogma op BikeMotion ...
Greeetzz
A
MOST Cougar MMX
-
- Forum-lid HC
Andropov schreef:Iemand een idee van de prijs en:of te verkrijgen voor draadbandjes ???
Stonden in de "rode" Pinarello Dogma op BikeMotion ...
Greeetzz
A
Ik heb ook even geprobeerd te googlen. Zag een aantal foto's voorbij komen die me wel interesseerden. Ik heb gehoord dat de MOST wielen gemaakt worden door Corima. Maar dat geeft nog geen prijsindicatie/leveradres.
Ps. Ook schijnt MOST Claw het huismerk wielen van Pinarello te zijn. Sla me er niet om dood als het niet waar is.
Edit:
http://www.glorycycles.com/moclwh.html
Hier het enige setje wat ik kon vinden. Voor dat bedrag zou ik toch liever richting FFWD neigen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
MOST Claw gaan voor rond de 900 dacht ik.
Komen niet bij Corima vandaan (waar wel is mij even ontschoten)
Komen niet bij Corima vandaan (waar wel is mij even ontschoten)
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Bij Vos zijn ze voor €875,- te krijgen heb ik even vernomen.
Kan iemand me vertellen of deze wielen dan vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld de F6R wielen van FFWD? (Met FFWD naaf of DT240s) Of dat ze aanzienlijk beter zijn als de ACC50's van Kuiper of de Cosmic Carbon SL's.
Kan iemand me vertellen of deze wielen dan vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld de F6R wielen van FFWD? (Met FFWD naaf of DT240s) Of dat ze aanzienlijk beter zijn als de ACC50's van Kuiper of de Cosmic Carbon SL's.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eén pot nat qua kwaliteit denk ik. Behalve de DT240 naven, die zijn topklasse (maar dan worden de wielen ook behoorlijk duurder).
Less is bore