1 kaart AGR 150 km
Ik heb voor de liefhebber één inschrijfbewijs beschikbaar voor de AGR. Ingeschreven voor de 150 km maar je kunt natuurlijk altijd zelf bepalen welke afstand je rijdt. Kosten van deze kaart is tegen het geldige tarief voor inschrijving.
VERKOCHT VOOR 45 EURO BINNEN 4 UUR
5 euro retour of en een goodyback bij inlevering van het stuurbordje. Kost het de inschrijving toch echt 40 euro.
VERKOCHT VOOR 45 EURO BINNEN 4 UUR
5 euro retour of en een goodyback bij inlevering van het stuurbordje. Kost het de inschrijving toch echt 40 euro.
Is idd 40 euro. Net even nagekeken op de site.
ik dacht ook: HUH!!!!?!?!? Zoveel? Maar kennelijk wordt het grif betaald. Volgend jaar 50 euro; kijken wat er dan gebeurd.
ik dacht ook: HUH!!!!?!?!? Zoveel? Maar kennelijk wordt het grif betaald. Volgend jaar 50 euro; kijken wat er dan gebeurd.
Live fast; die young. mijn blog
Gewoon helemaal vol. Ik heb me ook voor die 40 euro geprobeerd in te schrijven. Ga nu lekker de Ronde van Vlaanderen rijden. In het voorjaar een dergelijke tocht rijden vind ik erg leuk.
Ik vind een bedrag van 25-35 euro voor een dergelijk evenement niet ongewoon. 40 euro is dan wel weer ernstig aan de prijs. Je doet natuurlijk mee aan een tocht die wat meer heeft te bieden dan de tocht van de plaatselijk toerclub. Maar dat zijn mijn gedachten maar...
Ik vind een bedrag van 25-35 euro voor een dergelijk evenement niet ongewoon. 40 euro is dan wel weer ernstig aan de prijs. Je doet natuurlijk mee aan een tocht die wat meer heeft te bieden dan de tocht van de plaatselijk toerclub. Maar dat zijn mijn gedachten maar...
Persoonlijk zou ik een euro al te veel vinden voor een dagje filerijden. Ik heb namelijk een hekel aan files, zeker op de fiets, dus daar zou ik zeker niet voor gaan betalen. 40 euro is inderdaad waanzin. Dat geeft al aan dat veel deelnemers totaal geen weet hebben van t feit dat je voor 8 euro ook tochten kunt rijden over een minstens zo mooi parcours, maar dan zonder files.
Het is al verkocht, zie ik (openingspost is aangepast).
Ik zou zeggen, doe er maar een slotje op. Dat de AGR duur is, weten we nu wel. Geen zin om daar verder hier over te discusieren
Ik zou zeggen, doe er maar een slotje op. Dat de AGR duur is, weten we nu wel. Geen zin om daar verder hier over te discusieren
Live fast; die young. mijn blog
[quote="rob74"]Het is al verkocht, zie ik (openingspost is aangepast).
Ik zou zeggen, doe er maar een slotje op. Dat de AGR duur is, weten we nu wel. Geen zin om daar verder hier over te discusieren[/quote]
Ik vind dat we al die evenementen die meer en meer naar geldklopperij beginnen te neigen niet genoeg kunnen aanklagen. Ik persoonlijk blijf er weg en zoek nog toertochten waar je waar voor je geld krijgt ( zoals dit weekend bvb de e-3 prijs in harelbeke) ( en neen ik heb met die organisatie niks te maken).
Prijs
Voorinschrijvingen: 7 Euro
Dag zelf: 8 Euro
Eén Prijs voor 60, 83 of 133 km. Ook vergunninghouders (KBWB, WBV, VWB, BBR, LEIEDAL).
Inbegrepen in de prijs
Douches.
Kleedkamers.
Ophaaldienst bij panne.
Diensten van de mekanieker.
Deftige bevoorrading.
Bijvullen van drinkflessen tijdens de ritten.
Een Bio Bottle van TELENET. (2500 voorzien)
4 staaltjes van Tri Sport Pharma. (2250 voorzien)
Ik zou zeggen, doe er maar een slotje op. Dat de AGR duur is, weten we nu wel. Geen zin om daar verder hier over te discusieren[/quote]
Ik vind dat we al die evenementen die meer en meer naar geldklopperij beginnen te neigen niet genoeg kunnen aanklagen. Ik persoonlijk blijf er weg en zoek nog toertochten waar je waar voor je geld krijgt ( zoals dit weekend bvb de e-3 prijs in harelbeke) ( en neen ik heb met die organisatie niks te maken).
Prijs
Voorinschrijvingen: 7 Euro
Dag zelf: 8 Euro
Eén Prijs voor 60, 83 of 133 km. Ook vergunninghouders (KBWB, WBV, VWB, BBR, LEIEDAL).
Inbegrepen in de prijs
Douches.
Kleedkamers.
Ophaaldienst bij panne.
Diensten van de mekanieker.
Deftige bevoorrading.
Bijvullen van drinkflessen tijdens de ritten.
Een Bio Bottle van TELENET. (2500 voorzien)
4 staaltjes van Tri Sport Pharma. (2250 voorzien)
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.