BikeMotion 2009, waar lopen jullie warm voor
Ik kom ook altijd met de trein. Sint Niklaas-Antwerpen-Rotterdam-Utrecht.
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Met de auto is niet gratis, maar met de trein ook zeker niet. Toen ik nog studeerde was de keus gemakkelijk, maar ik vind het toch wel erg lekker om op een eigen stoel te zitten met mijn eigen verwarming en met mijn eigen muziek. Kan ik gaan en staan waar ik wil. Alleen die file he...
-
- Forum-lid
de verbinding utrecht-tiel is ideaal zeker met het station tiel passewaaij in mijn wijk.
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Tja, het verkeer. Let op het wegvak Hoevelaken - Amersfoort. Daar wordt dit weekend gewerkt. Omleiding wordt aanbevolen!!
Waar loop ik warm voor. Alles zowat. Het is echt heel erg, maar ik ben er elk jaar binnen een half uur na opening en ik blijf tot sluitingstijd. En dan hebben we alles net gezien (maar geen modeshows, cafegesprekken e.d.).
Passoni... Van dat soort fietsen staat er altijd te weinig. Als je op Cyclingnews.com de foto's bekijkt van die jaarlijkse -hand made bikes show-; daar val ik echt steil van achterover. Gelukkig hebben veel merken tegenwoordig wel een dergelijk exclusief frame, denk aan de stalen (baan)frames van merken als De Rosa, Cinelli, Bianchi e.d. Heel mooi. Of een van mijn all time favorieten: een stalen - carbon Colnago... (zit ik hier als Shimano en Giant liefhebber toch allemaal Italiaanse merken op te noemen...)
Waar loop ik warm voor. Alles zowat. Het is echt heel erg, maar ik ben er elk jaar binnen een half uur na opening en ik blijf tot sluitingstijd. En dan hebben we alles net gezien (maar geen modeshows, cafegesprekken e.d.).
Passoni... Van dat soort fietsen staat er altijd te weinig. Als je op Cyclingnews.com de foto's bekijkt van die jaarlijkse -hand made bikes show-; daar val ik echt steil van achterover. Gelukkig hebben veel merken tegenwoordig wel een dergelijk exclusief frame, denk aan de stalen (baan)frames van merken als De Rosa, Cinelli, Bianchi e.d. Heel mooi. Of een van mijn all time favorieten: een stalen - carbon Colnago... (zit ik hier als Shimano en Giant liefhebber toch allemaal Italiaanse merken op te noemen...)
perik schreef:Dit:
Mooi in zijn lelijkheid? :p
Daar zit wel erg veel "edge" aan....
Of ik hem mooi vind weet ik nog niet, interessant is ie zeker
Da's een frame van Deda, niks Edge aan (ook al noemen ze hun vork missch "Edge").
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -