Polar of Suunto
-
- Forum-lid
Heb het eens goed bekeken aan gatoch voor een edge van garmin mede door de navigatie mogelijkheid lees er veel goeds over de edge 705
-
- Forum-lid
duidelijk polar, polar is echt een super merk!
Ik heb een Suunto TC1 sinds 3 maanden. Bevalt me erg goed. Beter dan mijn vorige hartslagmeter van Sigma. Polar heb ik wel overwogen, maar bleek niet zelf de batterij te kunnen vervangen. Die dingen gaan toch redelijk snel leeg is mijn ervaring.
Enige minpuntje: display is niet altijd even goed af te lezen.
Heb gebruik gemaakt van een bundelactie bij Futurumshop. Voor 1 euro extra 5 jaar garantie.
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... 0065-N0805
Enige minpuntje: display is niet altijd even goed af te lezen.
Heb gebruik gemaakt van een bundelactie bij Futurumshop. Voor 1 euro extra 5 jaar garantie.
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... 0065-N0805
Livio Livius schreef:Zelf een T4 gehad. Nu weer terug naar een Polar CS600. Waarom? Bediening en menu structuur van de Suunto is te ingewikkeld. Polar is wat dat betreft een stuk eenvoudiger qua bediening. RS800 en CS600 zijn storingsvrij aangezien ze beide werken met ANT. Iest waar Suunto al eerder mee begonnen was.
Eens! Twee Polars gehad waar ik absolutt niet tevreden mee was, vrij storingsgevoelig met name. Overgstapt op Suunto T Serie, vond ik, ondanks enthousiaste verhalen uit de handel, zo mogelijk nog minder. Lastige bediening, moeilijk leesbaar en een crisis polsbandje (die ik dan ook uiteindelijk verloren ben tijdens de triathlon van Leiderdorp, als iemand gaat zoeken moet ie daar nog in de sloot te vinden zijn .
Dus, met lichte tegenzin, toch maar weer voor Polar gekozen....
-
- Forum-lid HC
LEICH schreef: Eens! Twee Polars gehad waar ik absolutt niet tevreden mee was, vrij storingsgevoelig met name. Overgstapt op Suunto T Serie, vond ik, ondanks enthousiaste verhalen uit de handel, zo mogelijk nog minder. Lastige bediening, moeilijk leesbaar en een crisis polsbandje (die ik dan ook uiteindelijk verloren ben tijdens de triathlon van Leiderdorp, als iemand gaat zoeken moet ie daar nog in de sloot te vinden zijn .
Dus, met lichte tegenzin, toch maar weer voor Polar gekozen....
Storingsgevoelig is opgelost door Polar door gebruik van W.I.N.D techniek. Vergelijkbaar met ANT+ bij Suunto.
What makes the boat go faster?