Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Yolanta cabau van Kasbergen het gezicht voor de Giro

pinaride
Forum-lid

Gebruikersavatar pinaride 25 okt 2009 00:35

Zo is dat, die Yolanthe heeft het zeker voor elkaar. En zeg nou zelf, kiezen tussen 'n leventje in Volendam of Milaan, broodje paling of een lekkere pasta, BZN of Eros Ramazotti! Zeg het maar! ;o)
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!

auke
Forum-lid

auke 25 okt 2009 09:24

Dit marketingproduct moet gewoon koningin worden, kan ze de hele dag zwaaiend en lachend de bladen halen. Maar inderdaad het is gewoon haar beroep, al deze aandacht. In mijn ogen verkopen alle media-BN'ers hun ziel met hun verkrampte lachjes en gebleekte tandjes en kunnen ze net zo goed op de wallen hun diensten aanbieden. Of is het gewoon een kwestie van de tv uitzetten en niet te vaak de telegraaf-site bezoeken? ;).

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 25 okt 2009 11:43

[quote="Auke"]Dit marketingproduct moet gewoon koningin worden, kan ze de hele dag zwaaiend en lachend de bladen halen. Maar inderdaad het is gewoon haar beroep, al deze aandacht. In mijn ogen verkopen alle media-BN'ers hun ziel met hun verkrampte lachjes en gebleekte tandjes en kunnen ze net zo goed op de wallen hun diensten aanbieden. Of is het gewoon een kwestie van de tv uitzetten en niet te vaak de telegraaf-site bezoeken? ;).[/quote]

Het maakt haar niets uit tegen wie ze moet lachen en naar wie ze moet zwaaien. Als ze maar in het middelpunt staat en als ze er ook nog geld voor krijgt doet ze veel. O ja, ik ken haar.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

nespresso
Forum-lid

Gebruikersavatar nespresso 25 okt 2009 13:57

En "wij" smullen er maar wat van, anders zouden ze nooit zo in de media gepromoot worden. Enne, van mij mag ze hoor: liever dat zij een renner interviewt dan Maarten Ducrot ;-)

bianco
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar bianco 25 okt 2009 18:59

simen
Forum-lid

simen 25 okt 2009 22:29

Goeie zet dat Yo dat gaat doen.
Wordt RTL boulevard ook eens leuk om te volgen voor de wielerliefhebbers.
Zij is ook tegen

eelcoz

eelcoz 25 okt 2009 23:09

[quote="simen"]Goeie zet dat Yo dat gaat doen.
Wordt RTL boulevard ook eens leuk om te volgen voor de wielerliefhebbers.[/quote]

Zo zo, mag jij Yo zeggen? Waar heb je dat aan verdiend?;)

janvr
Forum-lid

janvr 26 okt 2009 08:22

[quote="paulusR3"]Ik snap alleen niet dat ze speciaal voor yolanthe kiezen. De gemiddelde Italiaanse 'promo-meisjes' die je in de giro ziet rondlopen zijn minstens even mooi! Wat je daar ziet rondlopen....man, man, man....die italianen weten het wel hoor....[/quote]

Zo ingewikkeld is dat toch niet. Mooi koppie, vlotte babbel, tv personality (of je wilt of niet), èn de vriendin van een beroemde voetballer die bij een Italiaanse topclub speelt. Ziehier een rondemiss die commercieel zéér aantrekkelijk is voor het product Giro d'Italia. Zijzelf zal er ook niet slechter van worden. En als het extra media-aandacht genereert voor de Giro worden wij er waarschijnlijk ook een beetje beter van.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 26 okt 2009 11:55

[quote="simen"]Goeie zet dat Yo dat gaat doen.
Wordt RTL boulevard ook eens leuk om te volgen voor de wielerliefhebbers.[/quote]
Andersom bedoel je ;)

hillmaster-mark
Forum-lid

hillmaster-mark 26 okt 2009 12:43

Ik snap het probleem niet, mooie vrouw die Yolanthe.
Bovendien wielrennen en mooie vrouwen dat gaat volgens mij heel goed samen.

Trek 1.9 met Ultegra 2009

dario
Forum-lid

dario 26 okt 2009 15:08

Anderzijds: ik zie niet echt hoe zo'n wicht de belangstelling voor de Giro moet doen toenemen (tenzij dan misschien bij mensen die helemaal geen belangstelling hoeven te hebben voor de Giro); omgekeerd is de Giro natuurlijk wèl goed voor haar eigen BV (net zoals de strijd tegen kanker ook belangrijker is voor het draaiend houden van de firma L.A. dan omgekeerd - maar dit terzijde).
Maar los van dit alles blijft ze dus wel een proper meiske (al doet het feit dat er al een voetballer over gegaan is haar in mijn achting dalen: daarna is ze enkel nog goed voor George Clooney...)
Hoedanook: 't is duidelijk komkommertijd in wielerland, als we nu al discussies moeten beginnen voeren over de al of niet geschiktheid van godbetert een rondemiss! (misschien moeten we het ook maar eens hebben over de kleur van de volgwagens, of de aankleding van het podium?)

Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

oldboy
Forum-lid

oldboy 26 okt 2009 15:21

Bekijk een willekeurig italiaans tv-programma en je ziet mooie vrouwen in korte jurkje/rokjes.

T'is nogal gemeengoed daar. Echt een mannen-cultuur.

Je zou bijna een schotel willen aanschaffen om italiaanse zenders te ontvangen ;)

Plaats reactie