Hebben jullie dat ook?
-
- Forum-lid
Ik ben eens even nieuwsgierig of jullie ook het zelfde hebben.
Er is niets anders wat ik liever doe dan wielrennen. Daarom ben ik eigenlijk de hele tijd maar aan het plannen wanneer weer de volgende rit erin zit.
Zelfs als ik een tocht aan het maken ben loop ik te berekenen wanneer de volgende kans is op een rondje.
Hebben jullie dat ook? Dat moet haast wel als ik zie hoeveel km er gereden wordt.
Maar je moet werken, aan sociale verplichtingen voldoen (waar je vaak niet onderuit komt) huishouden, en dan moet het weer nog mee zitten ook.
En nemen jullie wel eens een vrije dag op als het beloofd mooi weer te worden?
Wat ik ook moeilijk vind is de wintermaanden doorkomen. Ik ben niet zo gek op regen en pekel. Heb helaas niet de luxe van een winter en zomer racefiets.
Groetjes,
Helena
Er is niets anders wat ik liever doe dan wielrennen. Daarom ben ik eigenlijk de hele tijd maar aan het plannen wanneer weer de volgende rit erin zit.
Zelfs als ik een tocht aan het maken ben loop ik te berekenen wanneer de volgende kans is op een rondje.
Hebben jullie dat ook? Dat moet haast wel als ik zie hoeveel km er gereden wordt.
Maar je moet werken, aan sociale verplichtingen voldoen (waar je vaak niet onderuit komt) huishouden, en dan moet het weer nog mee zitten ook.
En nemen jullie wel eens een vrije dag op als het beloofd mooi weer te worden?
Wat ik ook moeilijk vind is de wintermaanden doorkomen. Ik ben niet zo gek op regen en pekel. Heb helaas niet de luxe van een winter en zomer racefiets.
Groetjes,
Helena
Helena,
Ik kan me helemaal vinden in je verhaal. Ook ik ben continue aan het plannen wanneer ik weer kan gaan fietsen. Vrije dagen zijn inmiddels allemaal op dus die kan ik helaas niet meer opnemen om te fietsen.
De wintermaanden kom ik door met Mountainbiken en als het echt slecht weer wordt dan heb ik gelukkig een Tacx.
Ik kan me helemaal vinden in je verhaal. Ook ik ben continue aan het plannen wanneer ik weer kan gaan fietsen. Vrije dagen zijn inmiddels allemaal op dus die kan ik helaas niet meer opnemen om te fietsen.
De wintermaanden kom ik door met Mountainbiken en als het echt slecht weer wordt dan heb ik gelukkig een Tacx.
-
- Forum-lid
Ja verslavend is dat wielrennen toch. Je bent er altijd mee bezig.
Ik kom de winter een beetje door met koeien voeren en mesten. Ben je ook flink aan het bewegen en in de buitenlucht.
Ik heb ook aan een tacx gedacht maar zie dat binnen zweten niet zo zitten. Ik heb een paar weken aan spinnig gedaan en vond het 3 keer niks. Binnen in een warme zaal vol zweetlucht met herrie aan je kop.
Nee dan is Mountainbiken nog de beste oplossing. Maar waar ik woon is geen bos en ik heb geen trekhaak op de auto.
Dat wordt dan een mountainbike en trekhaak aanschaffen terwijl ik veel liever verder spaar voor een nieuwe racefiets.
Ik hoop maar op een zachte droge winter dat ik nog wat ritjes maken kan!
Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Helena
Ik kom de winter een beetje door met koeien voeren en mesten. Ben je ook flink aan het bewegen en in de buitenlucht.
Ik heb ook aan een tacx gedacht maar zie dat binnen zweten niet zo zitten. Ik heb een paar weken aan spinnig gedaan en vond het 3 keer niks. Binnen in een warme zaal vol zweetlucht met herrie aan je kop.
Nee dan is Mountainbiken nog de beste oplossing. Maar waar ik woon is geen bos en ik heb geen trekhaak op de auto.
Dat wordt dan een mountainbike en trekhaak aanschaffen terwijl ik veel liever verder spaar voor een nieuwe racefiets.
Ik hoop maar op een zachte droge winter dat ik nog wat ritjes maken kan!
Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Helena
-
- Forum-lid
Misschien de opstap naar een verslavende winteractiviteit: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=34059
[quote="Doortrappen"]Heb helaas niet de luxe van een winter en zomer racefiets.
[/quote]
Haal voor 75 een oude racefiets met buiscommandeurtjes van Marktplaats, spatbordjes, lampjes en lekbestendige bandjes erop en rijden maar
[/quote]
Haal voor 75 een oude racefiets met buiscommandeurtjes van Marktplaats, spatbordjes, lampjes en lekbestendige bandjes erop en rijden maar
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
[quote="BianchiSL3"]Misschien de opstap naar een verslavende winteractiviteit: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=34059[/quote]
Nope, heb een andere verslavende winteractiviteit: Snowboarden! Probeer eigenlijk wel elke maand/3 weken te doen
Nope, heb een andere verslavende winteractiviteit: Snowboarden! Probeer eigenlijk wel elke maand/3 weken te doen
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
[quote="TarzAndeR"][quote="BianchiSL3"]Misschien de opstap naar een verslavende winteractiviteit: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=34059[/quote]
Nope, heb een andere verslavende winteractiviteit: Snowboarden! Probeer eigenlijk wel elke maand/3 weken te doen[/quote]
wat doe je die paar andere dagen van de maand?
Nope, heb een andere verslavende winteractiviteit: Snowboarden! Probeer eigenlijk wel elke maand/3 weken te doen[/quote]
wat doe je die paar andere dagen van de maand?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
[quote="de poldertoerist"][quote="TarzAndeR"][quote="BianchiSL3"]Misschien de opstap naar een verslavende winteractiviteit: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=34059[/quote]
wat doe je die paar andere dagen van de maand? [/quote]
Uhm krachttraining(2x per week), zwemmen(1x per week) en bij een beetje weer wielrennen
wat doe je die paar andere dagen van de maand? [/quote]
Uhm krachttraining(2x per week), zwemmen(1x per week) en bij een beetje weer wielrennen
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
Ik ken het gevoel ook wel, denk ook veel aan waneer ik de volgende rit maak.
Moet wat aanpassen door gelijke omstandigheden als wat Helena heeft. Maar er
is nu eenmaal een bepaalde tijd die men heeft, en die moet men dan zo goed
mogelijk invullen. Voordeel wat ik heb, is dat ik niet getrouwd ben, en geen kinderen
heb. In de winter kun je ook wat gaan hardlopen. Is onder slechtere weers
omstandigheden beter te doen.
Moet wat aanpassen door gelijke omstandigheden als wat Helena heeft. Maar er
is nu eenmaal een bepaalde tijd die men heeft, en die moet men dan zo goed
mogelijk invullen. Voordeel wat ik heb, is dat ik niet getrouwd ben, en geen kinderen
heb. In de winter kun je ook wat gaan hardlopen. Is onder slechtere weers
omstandigheden beter te doen.
maar als je graag fiets, ga je toch niet hardlopen? Als je in de winter wil fietsen kan je je eens aanmelden bij de wielerbaan of ga je crossen in het veld. Ook stappen veel fietsers in de winter op de mountainbike. Zo kom je toch lekker de winter door!