Espada
Hallo lezers,
Ik heb een vraag die in het verleden ook al door een ander gesteld is. Helaas zijn daar geen reacties op gekomen.
Zoekend naar een nieuwe racer kwam ik bij Klamer Hoogezand de merk Espada tegen. Het ziet er gelikt uit. Het merk is mij onbekend en daarom heb ik gezocht op internet. Helaas heb ik niets kunnen vinden.
Wie helpt mij aan info en/of site van de fabrikant?
Alvast bedankt!
Geert
Ik heb een vraag die in het verleden ook al door een ander gesteld is. Helaas zijn daar geen reacties op gekomen.
Zoekend naar een nieuwe racer kwam ik bij Klamer Hoogezand de merk Espada tegen. Het ziet er gelikt uit. Het merk is mij onbekend en daarom heb ik gezocht op internet. Helaas heb ik niets kunnen vinden.
Wie helpt mij aan info en/of site van de fabrikant?
Alvast bedankt!
Geert
Is Espada niet het huismerk van Klamer?
Onderstaande link heb je zelf al wel bekeken neem ik aan.
http://www.klamerwielersport.nl/index.p ... &type=Race
Onderstaande link heb je zelf al wel bekeken neem ik aan.
http://www.klamerwielersport.nl/index.p ... &type=Race
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
fietspak schreef:zijn dat geen overgestickerde willier's want dat laatste plaatje lijkt net een cento!
Denk niet dat een FM A-merk fietsen zal overstickeren tot huismerk.
(of Wilier stickert generieke frames over tot Wiliers, dat kan natuurlijk wel :p )
Frames zullen uiteraard uit China of Taiwan komen, en ook onder andere merknamen verkocht worden.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Nou ja, hij krijgt gewoon dezelfde frames, zonder stickers, tegen gereduceerd bedrag en verkoopt ze onder z'n eigen naam, meestal voor minder, simpelweg omdát er een andere naam op staat - waar je toch altijd wel wat voor betaalt. Ridley heeft zo wel een paar afnemers bijv.
Uiteindelijk komt (bijna) alles uit China en omstreken, misschien haalt hij ze idd wel direct daar vandaan - al is dat makkelijker gezegd dan gedaan
Een Cento als instappertje bij de FM lijkt me sterk idd
Uiteindelijk komt (bijna) alles uit China en omstreken, misschien haalt hij ze idd wel direct daar vandaan - al is dat makkelijker gezegd dan gedaan
Een Cento als instappertje bij de FM lijkt me sterk idd
De kleuren lijken wel erg op Wilier gebaseerd, toch ziet het frame er anders uit. Overigens wel fraaie frames moet ik zeggen.
Als ze uit dezelfde chinese fabriek komen als de zgn. "echte merkframes" heb ik er wel vertrouwen in. Als ik me niet heel erg vergis is het design vooral hetgeen in Europa wordt gedaan en wordt de constructie en productie uitbesteed aan de Chinezen. De Chinezen hebben het design kunstje nu blijkbaar goed afgekeken
Als ze uit dezelfde chinese fabriek komen als de zgn. "echte merkframes" heb ik er wel vertrouwen in. Als ik me niet heel erg vergis is het design vooral hetgeen in Europa wordt gedaan en wordt de constructie en productie uitbesteed aan de Chinezen. De Chinezen hebben het design kunstje nu blijkbaar goed afgekeken