heel groot voorblad
-
- Forum-lid
in een afdaling worden toch ook snelheden van 100+ bereikt. Er is altijd gevaar aanwezig, maar ik denk dat de kick nog veel groter is Al zo ik wel zeer goed voorbereiden, dus eerst op lage snelheden oefenen.
-
- Forum-lid
Zie er weinig extra gevaar van in ten opzichte van een goede afdaling. Gewoon fietskleding lijkt mij voldoende, in een motorpak heb je niet zoveel bewegingsvrijheid. Helm kan inderdaad wel handig zijn, voor het geval dat...
Gewoon een klein bestelbusje nemen, deuren open, daarna vastzetten. Geen enkel probleem, haal je die snelheid makelijk. En rijden maar. Mocht je geen chauffeur kunnen vinden...
Gewoon een klein bestelbusje nemen, deuren open, daarna vastzetten. Geen enkel probleem, haal je die snelheid makelijk. En rijden maar. Mocht je geen chauffeur kunnen vinden...
- robbebopper
- Forum-lid HC
In een afdaling zie je steentjes liggen. Achter een auto niet. Als je met dergelijke snelheden op een keitje rijdt kun je wel inpakken(met verband bedoel ik).
bij alligt kan ik een 80 voorblad regelen, en ik weet een lange rustige weg met mooi asfalt, daar wil ik het proberen, het is niet echt een officiele recordpoging, maar we willen gewoon kijken hoe hard we maximaal kunnen rijden.
maar met zijwieltjes, motorhelm en beschermende kleding en als we de weg kunnen afzetten (en alle rotzooi er al vast afhalen, moet het toch mogelijk zijn?
maar met zijwieltjes, motorhelm en beschermende kleding en als we de weg kunnen afzetten (en alle rotzooi er al vast afhalen, moet het toch mogelijk zijn?
gewoon knallen
bassiev schreef:.maar met zijwieltjes, motorhelm en beschermende kleding en als we de weg kunnen afzetten (en alle rotzooi er al vast afhalen, moet het toch mogelijk zijn?
Als je al deze maatregelen neemt, zijn idd de meeste risicos wel afgedekt. Je moet echter wel ten alle tijden in je hoofd houden dat je gevaarlijk bezig bent. Het is niet zo dat er ineens niets meer kan gebeuren omdat je goede voorzirgsmaatregels hebt genomen.
Welke weg heb je trouwens in gedachte?
Live fast; die young. mijn blog