Marmotte 2010
Echt balen dat de inschrijving al vol zit. In 2008 kon ik me nog in mei inschrijven. Nu, eind januari zit de boel al vol. Het lijkt de AGR wel! Ik sta nu op de reservelijst. Dan misschen toch maar de Maratona dles Dolomites!
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
[quote="Pinaride"]Echt balen dat de inschrijving al vol zit. In 2008 kon ik me nog in mei inschrijven. Nu, eind januari zit de boel al vol. Het lijkt de AGR wel! Ik sta nu op de reservelijst. Dan misschen toch maar de Maratona dles Dolomites![/quote]
Zou die laatste niet allang vol zijn dan?
Zou die laatste niet allang vol zijn dan?
[quote="Pinaride"]Echt balen dat de inschrijving al vol zit. In 2008 kon ik me nog in mei inschrijven. Nu, eind januari zit de boel al vol. Het lijkt de AGR wel! Ik sta nu op de reservelijst. Dan misschen toch maar de Maratona dles Dolomites![/quote]
Kijk ook eens verder dan de geijkte cyclo's!
Je hebt alleen wat meer uit te leggen op een verjaardag of bij de koffieautomaat...
Kijk ook eens verder dan de geijkte cyclo's!
Je hebt alleen wat meer uit te leggen op een verjaardag of bij de koffieautomaat...
@pinkman, idd, ook vol!
Als alternatief is de La Ventoux Beaumes-de-Venise misschien wel een goede optie.
Als alternatief is de La Ventoux Beaumes-de-Venise misschien wel een goede optie.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
Dat is inderdaad balen zeg. Ik had vorig jaar ook gezien dat het in maart nog mogelijk was om in te schrijven, dus ik maakte geen haast. Zit te twijfelen of ik me dan voor die Trofee 'd Oisans zal inschrijven en dan alleen bij de Marmotte te verschijnen ......
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat is dit voor idioterie? Lijkt wel een volledig commerciele insteek.
Limiteer het aantal deelnemers en je genereert extra aandacht en inschrijvingen.... Ik vraag mij af hoeveel keer er al meer dan 7.000 mensen zijn gestart.
Limiteer het aantal deelnemers en je genereert extra aandacht en inschrijvingen.... Ik vraag mij af hoeveel keer er al meer dan 7.000 mensen zijn gestart.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zou mij niet verbazen dat een heleboel mensen gewoon vroeg op gaan geven vanwege die limiet. Goede voornemens enzo. De goede voornemens worden vergeten in de loop van het voorjaar, de vakantie plannen van de familie bleken toch anders te zijn, enz. Ik verwacht dat er nog wel startbewijzen op Marktplaats gaan staan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben ik met je eens. Maar dat veranderd niets aan de stelling dat die limiet volgens mij wel een commerciele achtergrond heeft.
Less is bore
[quote="Daniel1975"]Wat is dit voor idioterie? Lijkt wel een volledig commerciele insteek. Limiteer het aantal deelnemers en je genereert extra aandacht en inschrijvingen.... Ik vraag mij af hoeveel keer er al meer dan 7.000 mensen zijn gestart.[/quote]
Absoluut mee eens, overigens waren er in 2008 minimaal 8000 - 8500 deelnemers.
Absoluut mee eens, overigens waren er in 2008 minimaal 8000 - 8500 deelnemers.