Saxobank Switsers Kampioen Shirt
Ik zag vorige week iemand rijden met het zwitsers kampioen-shirt van Fabian Cancellara. Ik heb een beetje gezocht op internet maar kon zo een twee drie geen winkel vinden die ze online verkoopt.
Weet iemand waar deze te vinden zijn?
[img=http://ns351145.ovh.net/photos/imagesac ... 9_02gf.jpg]
het gaat dus om het rechter shirt, Al ben ik ook wel benieuwd naar het noorse shirt.
Weet iemand waar deze te vinden zijn?
[img=http://ns351145.ovh.net/photos/imagesac ... 9_02gf.jpg]
het gaat dus om het rechter shirt, Al ben ik ook wel benieuwd naar het noorse shirt.
Ze bestaan in elk geval want ze worden verkocht via de teamshop van Saxo bank
-
- Forum-lid
Mocht je nou toch het gewone shirt van Saxo Bank willen hebben, die heb ik te koop staan in het 'te koop aangeboden'-topic...
Ben zelf ook op zoek geweest, Nederlandse, Duitse en Zwitserse sites. Zelfs in in augustus in meerdere fietswinkels in Zürich, Sankt Gallen, Stäfa, Rapperswil en andere Zwitserse stadjes/dorpjes geweest, maar nergens te verkrijgen. Zelfs mijn Zwitserse familie zoekopdrachten gegeven, maar die kunnen er ook niet aankomen. Succes met je zoektocht maar ik vrees dat ze gewoon echt niet meer te krijgen zijn.
Sorry hoor.....
Ik ben maar een gewone boerenlul uit Rotterdam en klik 2 pagina's ver het internet op en dan kom ik hier.
Zie trouwens dat LVGH hier ook al melding van had gemaakt.
Beetje omlaag scrollen.
XXXX Large is uitverkocht!
Vraag me af hoeveel ze daarvan geproduceerd hadden.
Waarschijnlijk maar 1, want welke fietser draagt in hemelsnaam XXXX large?
Ik ben maar een gewone boerenlul uit Rotterdam en klik 2 pagina's ver het internet op en dan kom ik hier.
Zie trouwens dat LVGH hier ook al melding van had gemaakt.
Beetje omlaag scrollen.
XXXX Large is uitverkocht!
Vraag me af hoeveel ze daarvan geproduceerd hadden.
Waarschijnlijk maar 1, want welke fietser draagt in hemelsnaam XXXX large?
Voor een boerenlul kun je in ieder geval wel onwijs goed lullen over offtopic dingen (maakt elk topic wel goed luchtig)
Niet om het een of ander, maar waarom wil je met een Kampioenstrui van Zwitserland (of welk land ook maar) rijden?
Niet om het een of ander, maar waarom wil je met een Kampioenstrui van Zwitserland (of welk land ook maar) rijden?
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
Omdat hij dat misschien mooi vindt?
Jouw mening. Ik vind het onzin. Draag wat je mooi vindt, en laat een ieder lekker in z'n waarde.
Inderdaad, mijn mening....vandaar ook de vraag waarom je zoiets wel zou doen.
Kan ik wellicht mijn mening nog wijzigen.
Heeft niks te maken met iemand wel of niet in zijn waarde te laten.
Misschien is het wel een verzamelaar van kampioensshirts en draagt ie op de fiets wat anders, zou zomaar kunnen.
Maar als jij vind dat zo'n vraag iemands waarde aantast, dan zeg ik: jou mening. ik vind het onzin.
Kan ik wellicht mijn mening nog wijzigen.
Heeft niks te maken met iemand wel of niet in zijn waarde te laten.
Misschien is het wel een verzamelaar van kampioensshirts en draagt ie op de fiets wat anders, zou zomaar kunnen.
Maar als jij vind dat zo'n vraag iemands waarde aantast, dan zeg ik: jou mening. ik vind het onzin.