mijn terugtrap-raleigh
hier hoe mijn fiets er nu bijstaat, hij fietst heerlijk!
het is een raleigh record spirit, met shimano terugtrapnaaf.
de volgende veranderingen gaan een nieuwe (rode) ketting, nieuwe rode bandjes, een rood/zwart zadel, en -als ik dat kan vinden- zwart-rood stuurlint..
het is een raleigh record spirit, met shimano terugtrapnaaf.
de volgende veranderingen gaan een nieuwe (rode) ketting, nieuwe rode bandjes, een rood/zwart zadel, en -als ik dat kan vinden- zwart-rood stuurlint..
pedal power!
bakfiets!
bakfiets!
Het lijkt me geen fijn zadel, verder wel tof. BTW, wat heb je met die foto's gedaan? Ze zien er heel korrelig uit.
- stampertje
- Forum-lid
Leuke fiets! Heb je nog plannen om het binnenblad er nog af te halen?
-
- Forum-lid
Wat is dat precies voor een naaf die je hebt gebruikt en dat grijze stukje metaal tussen naaf en achtervork; is dat om het passend te maken (ik neem aan dat het een 110 mm naaf betreft en een inbouwbreedte van 126 mm...)?
'k Ben van plan om ook iets dergelijks te bouwen en deze oplossing lijkt me erg ok..
'k Ben van plan om ook iets dergelijks te bouwen en deze oplossing lijkt me erg ok..
Frits
Volgens mij is het de volgende naaf:
[img=http://img21.imageshack.us/img21/2157/s ... emnaaf.jpg]
te koop bij:
M-gineering
Vond het zelf ook een mooie oplossing. Heb me een achterwiel besteld met deze naaf, komt naar alle waarschijnlijk volgende week op de deurmat.
Het ijzeren stangetje dat aan de naaf zit zorgt voor het terugtrapremmen.
[img=http://img21.imageshack.us/img21/2157/s ... emnaaf.jpg]
te koop bij:
M-gineering
Vond het zelf ook een mooie oplossing. Heb me een achterwiel besteld met deze naaf, komt naar alle waarschijnlijk volgende week op de deurmat.
Het ijzeren stangetje dat aan de naaf zit zorgt voor het terugtrapremmen.
Gazelle Team TVM \'99
als die foto een shimano is is het waarschijnlijk de zelfde inderdaad...
en verder heb ik niets gebruikt om op te vullen, we hebben gewoon de achterbrug iets dichtgebogen. das makkelijk te doen.
wel heb je waarschijnlijk een kettingspannertje nodig, zoals ik ook heb. anders trap je je wiel uit de vork.
waar uit brabant kom je frits?
en verder heb ik niets gebruikt om op te vullen, we hebben gewoon de achterbrug iets dichtgebogen. das makkelijk te doen.
wel heb je waarschijnlijk een kettingspannertje nodig, zoals ik ook heb. anders trap je je wiel uit de vork.
waar uit brabant kom je frits?
pedal power!
bakfiets!
bakfiets!
-
- Forum-lid
Dat lijkt me een mooie oplossing, binnenkort maar eens kijken of dat in Eindhoven;) afgeleverd kan worden..
Frits