Iemand ervaring met Xtrail en Fietssportief.nl?
Zo ja, enig idee of onderstaande fiets een goede optie is voor een absolute beginner?
http://www.fietssportief.nl/nl/producte ... a-2011/575
Xtrail Full Tiagra 2011
Wellicht voor een zacht prijsje een setje Fulcrum Racing 7 laten monteren, dan weet je zeker dat er met de wielen ook niets mis is. Zoals hier al tig keer geschreven is: relatief zwaar maar bomb-proof.
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
-
- Forum-lid
Ook zou ik er aan paar andere banden op laten leggen, deze banden zijn echt steentjes magneten!!! en als je zo vaak lek rijdt gaat je plezier in het fietsen een flink stuk omlaag
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Ik heb het 2010 model (en dat is precies dezelfde, op de tiagra-groep van 2010 na)
Ik kan zeggen over de wielen, dat ze net zo zijn als het frame. Superdegelijk, alleen wat aan de zwaardere kant. Voldoen prima voor touren en zeker voor de beginnende fietser ideaal. Ze kunnen namelijk tegen een stootje. Gewoon even een keer een afspraak maken bij hun winkel, om te kijken of ie bevalt zou ik zeggen.
Ik kan zeggen over de wielen, dat ze net zo zijn als het frame. Superdegelijk, alleen wat aan de zwaardere kant. Voldoen prima voor touren en zeker voor de beginnende fietser ideaal. Ze kunnen namelijk tegen een stootje. Gewoon even een keer een afspraak maken bij hun winkel, om te kijken of ie bevalt zou ik zeggen.