goede fiets ?
Hey !!
Ik heb de kans om een nieuwe fiets te kopen voor slechts 300 euro.
Het is zeker niet nodig dat ik met het beste materiaal rijd, maar ik zoek een gewone degelijke koersfiets om mee te trainen. ik zou als kader H54 nemen. ik ben 1.76m.
specificaties:
Koersfiets met alu kader, 14 vit. Shimano 2200 mix, zwarte alu profielvelgen, Kenda banden, Shimano duimverstellers op stuur, alu koersremmen, Zoom alu zadelpen. Kaderhoogte H50 H52 H54 H56 De fiets weegt 11.5 kg
FOTO: http://www.kapaza.be/detail/popup.cfm?20607091.jpg
wat denken jullie ?
grtz
Ik heb de kans om een nieuwe fiets te kopen voor slechts 300 euro.
Het is zeker niet nodig dat ik met het beste materiaal rijd, maar ik zoek een gewone degelijke koersfiets om mee te trainen. ik zou als kader H54 nemen. ik ben 1.76m.
specificaties:
Koersfiets met alu kader, 14 vit. Shimano 2200 mix, zwarte alu profielvelgen, Kenda banden, Shimano duimverstellers op stuur, alu koersremmen, Zoom alu zadelpen. Kaderhoogte H50 H52 H54 H56 De fiets weegt 11.5 kg
FOTO: http://www.kapaza.be/detail/popup.cfm?20607091.jpg
wat denken jullie ?
grtz
300 euro voor een nieuwe fiets??? Dat dat nog mogelijk is anno 2009;)
Gerrit71 schreef:Ik weet dat de onderdelen wel niet van de beste kwaliteit zullen zijn, maar ik krijg er wel 2 jaar garantie bij. ik fiets ongeveer 4 a 5 uur per week, en in de zomer max 10 u per week.
Als je zoveel fietst zou ik toch voor iets meer kwaliteit gaan dan voor een soort GAMMA aanbiedingsfiets met minimnale kwaliteit afmontage, want zoiets is het. Ik heb een tijdje geleden voor iets meer een nette gebruikte Bianchi Via Nirone met Campagnolo Xenon gekocht.
Ding wat jij bedoeld is zelfs voor nog veel minder te vinden bij 12GO Trading
You should see me go downhill...
danny1407 schreef:Een koersfiets met duimverstellers......en 14 vit?
Anyway, ik denk dat het antwoord op jou vraag een simpele maar krachtige "nee" zal zijn.
Waarom een NEE ?? Er is op minder de tour de France gewonnen
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Rene schreef:danny1407 schreef:Een koersfiets met duimverstellers......en 14 vit?
Anyway, ik denk dat het antwoord op jou vraag een simpele maar krachtige "nee" zal zijn.
Waarom een NEE ?? Er is op minder de tour de France gewonnen
Nou JA dan.....
Als elke deelnemer aan de Rotterdam Marathon verplicht op klompen moet lopen zal er ook een winnaar uit komen......
Prima fiets!
-
- Forum-lid
Het ding zal heus niet uit elkaar vallen zodra je erop gaat rijden, maar dit is wel ECHT de allergoedkoopste/slechtste fiets die verkrijgbaar is
Als je per se een goedkope nieuwe fiets wil, kun je in mijn ogen beter nog iets bijleggen en voor een fiets met volledige Sora groep gaan. Ik weet uit ervaring dat deze fiets voor 399 euro bijvoorbeeld een kwalitatief prima fiets is.
Als je per se een goedkope nieuwe fiets wil, kun je in mijn ogen beter nog iets bijleggen en voor een fiets met volledige Sora groep gaan. Ik weet uit ervaring dat deze fiets voor 399 euro bijvoorbeeld een kwalitatief prima fiets is.