opbouw onderdelen groep bij vos zwanenburg
Waar ik me een beetje aan stoor is dat iedereen nu maar denkt dat Vos de goedkoopste is van allemaal.
Ik ken zaken die net zo goedkoop zijn en (ook) een perfect stuk service en garantie geven.....en daar hoef je niet in de rij te gaan staan om af te rekenen
Ik ken zaken die net zo goedkoop zijn en (ook) een perfect stuk service en garantie geven.....en daar hoef je niet in de rij te gaan staan om af te rekenen
adroit schreef: Ik ken zaken die net zo goedkoop zijn en (ook) een perfect stuk service en garantie geven.....en daar hoef je niet in de rij te gaan staan om af te rekenen
Mooi voor je zelf houden, anders moet je straks ook nog in de rij staan:)
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Ik heb gisteren mijn Pinarello opgehaald bij de Vos.
Ik moet zeggen dat ik super geholpen ben. Ik heb een Pinarello Paris uit 2008 gekocht afgemonteerd met Campa Record. Ik heb er 2010 Eurus wielen ingezet en nog wat andere onderdelen om hem My Way te maken. Die Poolse jongens in de werkpaats weten wat zij doen en hebben alles super afgesteld. Kortom, als je weet wat je wilt hebben komt het allemaal goed.
Ik zal mijn fiet z.s.m. laten zien op het forum.
Ik moet zeggen dat ik super geholpen ben. Ik heb een Pinarello Paris uit 2008 gekocht afgemonteerd met Campa Record. Ik heb er 2010 Eurus wielen ingezet en nog wat andere onderdelen om hem My Way te maken. Die Poolse jongens in de werkpaats weten wat zij doen en hebben alles super afgesteld. Kortom, als je weet wat je wilt hebben komt het allemaal goed.
van tuyl schreef:Ik ben van plan mijn frame op te laten bouwen met een campa centaur groep bij vos zwanenburg, aangezien de groep hier goedkoop is en gratis gemonteerd is.
Nu vraag ik mij echter af of deze montage wel goed zal gebeuren bij zo een discount winkel als vos, waar je normaal gesproken niet vaak van dergelijke zaken gratis aangeboden krijgt. vandaar mijn vraag zit er een addertje onder het gras?
Ik post ook niet op dit forum, maar gebruik het als informatief medium. Toch wil ik even reageren op dit topic. Door dit forum ben ik op het spoor van Vos gekomen en ben er eens gaan kijken. Uiteindelijk heb ik er toch mijn fiets gekocht; Cervelo R3 met Campa Record. Ik onderschrijf een aantal andere postings mbt aandacht en advisering, maar dat was ik ook niet naar op zoek. Ik ben verder keurig geholpen en had ook de indruk dat die poolse monteurs heel goed wisten waar ze mee bezig waren. Bij het afhalen van de fiets moest er nog wat klein materiaal aangebracht worden (stuurlint) Daarna heb ik de fiets samen met de monteur gecontroleerd en de verdere afstelling afgerond.
Ik kan dus met een goed gevoel terugkijken op deze deal. Ik ben het eens met de sceptici dat ik niet kan nagaan hoeveel aandacht er aan gegevenis mbt de montage. Ik heb ook nog niet op de fiets gereden dus dat moeten jullie nog maar even tegoed houden.
Ik kan dus met een goed gevoel terugkijken op deze deal. Ik ben het eens met de sceptici dat ik niet kan nagaan hoeveel aandacht er aan gegevenis mbt de montage. Ik heb ook nog niet op de fiets gereden dus dat moeten jullie nog maar even tegoed houden.
-
- Forum-lid HC
Rikkert schreef:Hmmm... eerste post van Pinarello MyWay. Ik doe alleen de constatering.
Flauwe opmerking!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="Pinarello My Way"]Ik heb gisteren mijn Pinarello opgehaald bij de Vos.
[quote="van tuyl"]
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat heb je voor je nieuwe Pina moeten betalen als ik vragen mag?
[quote="van tuyl"]
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat heb je voor je nieuwe Pina moeten betalen als ik vragen mag?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Wel Reclame voor Vos, Reclame is altijd goed, iets negatiefs wat positief wordt afgehandeld is ook prima. Ik kwam niet via dit fora bij Vos, gewoon gegoogled ( werkwoord ).
Heb daar mijn colnago CX1 gekocht voor een mooi prijsje, mijn pa wil nu ook graag een CX1 alleen dan de rode met opbouw van andere fiets ( campa chorus 2008 ), dit wordt gratis door Vos gedaan. voor het frame wordt een mooi prijsje gemaakt.
Mijn opbouw wordt of de record of de SR, laatste heeft iets mooiere afwerking.
Wordt ook gratis gemonteerd en afgesteld, niet dat het zelf niet lukt maar beschadig je het jammer dan, door hun gedaan, hun probleem. ik vindt de service van Vos prima, en mocht ik over een jaar of 6 weer kijken voor een andere fiets, zal hij de eerste zijn waar ik aan denk.
Mijn fiets ( kader ) staat trouwens in het colnago forum.
Heb daar mijn colnago CX1 gekocht voor een mooi prijsje, mijn pa wil nu ook graag een CX1 alleen dan de rode met opbouw van andere fiets ( campa chorus 2008 ), dit wordt gratis door Vos gedaan. voor het frame wordt een mooi prijsje gemaakt.
Mijn opbouw wordt of de record of de SR, laatste heeft iets mooiere afwerking.
Wordt ook gratis gemonteerd en afgesteld, niet dat het zelf niet lukt maar beschadig je het jammer dan, door hun gedaan, hun probleem. ik vindt de service van Vos prima, en mocht ik over een jaar of 6 weer kijken voor een andere fiets, zal hij de eerste zijn waar ik aan denk.
Mijn fiets ( kader ) staat trouwens in het colnago forum.
Hoi
adroit schreef:Waarom zijn alle positievelingen met zo weinig posts ??
Zou hij ze betalen??
Nee hoor tuurlijk betaalt ie ( mij ) niet, ik ben toch al langer geregistreerd.
Heb gewoon gewacht todat ik mn frame had met posten en zelf voorwerk gedaan.
Meningen van anderen zijn subjectief, kijk wat ik zelf mooi vind en dat zou iedereen moeten doen. kopen waar je hart ligt.
Het ging er alleen maar om dat hij zwart gemaakt wordt, maar zo kun je iedereen wel zwartmaken. ik heb een slechter gevoel bij 'n andere bekende zaak gewoon omdat ik daar niet netjes behandeld ben maar wel wielen van 1150 euro heb gekocht. ik prijs vos ook niet de hemel in.
Ik werk zelf ook in een winkel ( geen fiets winkel trouwens ) maar om daar nu een apart forum over te maken om die winkel neer te halen vind ik wat onzin.
Ga zelf naar een winkel, doe eigen ervaringen op en kom zelf met een conclusie.
i rest my case tbh.
Hoi