Gerrie kneteman classic
Ik doe hem dit jaar voor het eerst met een groep TNT'ers. Ik ben alleen een beetje bang dat het heel veel stoplichten etc zijn omdat het natuurlijk veel door de Randstad is. Klopt dat of kan iemand mij ín de droom helpen?!
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
- Forum-lid
Je kunt de route gewoon terugvinden op de site. Los van de start en finish in Amsterdam zal het wel meevallen met oponthoud.
Misschien dat ik 'm zondag ook wel ga rijden. Hoewel ik eigenlijk liever een dagje Ardennen of Eiffel ga doen. Voordeel van deze rit is echter dat het lekker dichtbij is en dat ik dan ruim op tijd terug ben om de Vuelta te zien.
Misschien dat ik 'm zondag ook wel ga rijden. Hoewel ik eigenlijk liever een dagje Ardennen of Eiffel ga doen. Voordeel van deze rit is echter dat het lekker dichtbij is en dat ik dan ruim op tijd terug ben om de Vuelta te zien.
Ga hem morgen ook weer fietsen, de 150km.
routes zijn wel aangepast tov vorig jaar!
Ik heb de route reeds ingetekend voor mijn garmin. Heb alleen twijfels
bij vinkeveen waar we de N201 over moeten steken via het hele smalle pad langs de snelweg!
Wbt weer, we beginnen met wind mee en eindigen daar ook mee, en daar tussen in veel wind op zij en ook tegen. Oftwel, goed groepje opzoeken, en niet zoals vorig jaar, waar sommige waaiers over de gehele breedte van de ringvaart opzetten!
routes zijn wel aangepast tov vorig jaar!
Ik heb de route reeds ingetekend voor mijn garmin. Heb alleen twijfels
bij vinkeveen waar we de N201 over moeten steken via het hele smalle pad langs de snelweg!
Wbt weer, we beginnen met wind mee en eindigen daar ook mee, en daar tussen in veel wind op zij en ook tegen. Oftwel, goed groepje opzoeken, en niet zoals vorig jaar, waar sommige waaiers over de gehele breedte van de ringvaart opzetten!
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
-
- Forum-lid
Ik ga voor de 150km
[quote="Aristos"]Ik doe hem dit jaar voor het eerst met een groep TNT'ers. Ik ben alleen een beetje bang dat het heel veel stoplichten etc zijn omdat het natuurlijk veel door de Randstad is. Klopt dat of kan iemand mij ín de droom helpen?![/quote]
precies de reden waarom ik deze tocht oversla. Eens gereden, nooit meer!
precies de reden waarom ik deze tocht oversla. Eens gereden, nooit meer!
f.k.a. IBAN
[quote="IBAN1"][quote="Aristos"]Ik doe hem dit jaar voor het eerst met een groep TNT'ers. Ik ben alleen een beetje bang dat het heel veel stoplichten etc zijn omdat het natuurlijk veel door de Randstad is. Klopt dat of kan iemand mij ín de droom helpen?![/quote]
precies de reden waarom ik deze tocht oversla. Eens gereden, nooit meer![/quote]
Dat zal wel meevallen. Heb vorig jaar de 150 gereden; kwam in een mooie groep van een man of 30 terecht. De route van vorig jaar had weinig stoplichten, alleen rond Alphen was het een beetje kruip-door-sluip-door. En te zien aan de route zal het dit jaar ook erg meevallen. Enige jammere is dat het voor 80% over mijn vaste trainigsweggetjes gaat. Dus eigenlijk een beetje zonde van die 20 euro's. Ik wil niet zeuren hoor (we hebben hier geld genoeg in dit landje), maar waarom moet een route van 150 km toch eur 20 kosten?
Afijn. Zie jullie (?) morgen op de 150.
precies de reden waarom ik deze tocht oversla. Eens gereden, nooit meer![/quote]
Dat zal wel meevallen. Heb vorig jaar de 150 gereden; kwam in een mooie groep van een man of 30 terecht. De route van vorig jaar had weinig stoplichten, alleen rond Alphen was het een beetje kruip-door-sluip-door. En te zien aan de route zal het dit jaar ook erg meevallen. Enige jammere is dat het voor 80% over mijn vaste trainigsweggetjes gaat. Dus eigenlijk een beetje zonde van die 20 euro's. Ik wil niet zeuren hoor (we hebben hier geld genoeg in dit landje), maar waarom moet een route van 150 km toch eur 20 kosten?
[quote="Aristos"]maar waarom moet een route van 150 km toch eur 20 kosten?
[/quote]
Omdat je er een goed doel mee ondersteund. Ik kan hem morgen helaas niet rijden ivm verplichtingen. Anders had ik wel meegereden met de GKC.
Veel plezier allemaal morgen!
[/quote]
Omdat je er een goed doel mee ondersteund. Ik kan hem morgen helaas niet rijden ivm verplichtingen. Anders had ik wel meegereden met de GKC.
Veel plezier allemaal morgen!