slechte ervaring met math salden
Math Salden had mij verkeerde spullen gestuurd, heb het aangetekend terug gestuurd. Maar geld wordt niet terug gestort. (500 euro)
Bij navraag krijg ik steeds antwoorden in de trant van "we maken het in orde"
Daarna blijft het stil
Kwestie speelt al vanaf Mei 2009
zijn er meer met slechte ervaringen ?
het is een eind rijden, maar vrees dat ik er heen moet om mijn geld terug te krijgen.
iemand advies ?
Daarna blijft het stil
het is een eind rijden, maar vrees dat ik er heen moet om mijn geld terug te krijgen.
iemand advies ?
-
- Forum-lid HC
Loopt al een topic http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=10754 Graag centraal houden.
What makes the boat go faster?
samoil schreef:Math Salden had mij verkeerde spullen gestuurd, heb het aangetekend terug gestuurd. Maar geld wordt niet terug gestort. (500 euro)
Daarna blijft het stil
iemand advies ?
Hoi,
Ik zou er, ondanks diverse adviezen om het WEL te doen, niet heengaan. Je geeft al aan dathet een eind rijden is. Wie gaat DAT dan weer betalen?
Het is niet jou fout dus laat Salden maar actie ondernemen. Ik zou een laatste email sturen met daarin alle acties (en Salden antwoorden) die je genomen hebt met als laatste opmerking dat je het aanhangig gaat maken bij de Consumentenbond.
Een koper heeft rechten en plichten maar een verkoper ook zeer zeker.
Confronteer Salden daarbij met hun '
Algemene Leverings Voorwaarden zoals te vinden op hun Web Site.
Quote:' Verkeerd geleverde of defecte produkten kunnen gratis geruild worden. U betaalt dan geen verzendkosten. Wel moet U de verzendkosten eerst voorschieten bij de post, om een te dure verzendmethode te vermijden. Wij betalen de door U gemaakte kosten dan aan U terug.'
1 belangrijke tip voor het geval dat je telefonisch contact met ze hebt. Vraag, bij het BEGIN van het gesprek altijd de naam van de persoon waarmee je spreekt.
Laat weten hoe dit verder afloopt a.u.b.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Als je iets aangetekend terug hebt gestuurd heb je een ontvangstbewijs van de PTT ontvangen. Maak daar een kopie van en stuur dat samen met een brief plus de originele nota naar Salden. Stel een redelijke termijn (bijv. 14 dagen) dat het geld teruggestort dient te zijn op je rekening of dat je alsnog de juiste spullen geleverd krijgt. Verwijs in de brief naar de eerdere gesprekken die je hebt gevoerd met Salden (vermeld namen en data indien bekend).
Pas als dat niets oplevert andere acties ondernemen.
Pas als dat niets oplevert andere acties ondernemen.
Denk dat dit geen specifiek Salden probleem is maar dat dit verhaal zich bij meerdere aanbieders van wat dan ook kan afspelen.
Persoonlijk heb ik enkel goede ervaringen met Salden, zowel via internet als face2face. Je moet alleen wel weten hoe je daar zaken doet.
verder sluit ik met aan bij van Livio!
moet iedereen zijn slechte ervaring met een of andere fietsenzaak op het forum gooien?
Persoonlijk heb ik enkel goede ervaringen met Salden, zowel via internet als face2face. Je moet alleen wel weten hoe je daar zaken doet.
verder sluit ik met aan bij van Livio!
moet iedereen zijn slechte ervaring met een of andere fietsenzaak op het forum gooien?
Anima Sana In Corpore Sano.