Project: DANV 1407
shii-iiiit! gast wat doe je dat strak. Je zou hier een bijbaan of hoofdbaan aan kunnen overhouden zeg!
Zet je ze weg voor 599,- per stuk ofzo. Al gelang de opbouw
Je zou hier zeker een niche mee aanboren denk ik.
keep us posted!
Zet je ze weg voor 599,- per stuk ofzo. Al gelang de opbouw
Je zou hier zeker een niche mee aanboren denk ik.
keep us posted!
Deda U2 // Eeuwige held: Sheldon Brown (1944-2008)
Het plakken kost inderdaad teveel tijd om het qua verkoopprijs leuk te houden.
Met ontvetten, positioneren, plakken ben je toch al snel zo'n 3 tot 4 uurtjes bezig.
Dan heb ik het alleen nog maar over het frame.
Buiten dat zou je dan echt alles bij "de bron" moeten kopen.
Dus ook de groep, wielen, bandjes.....tot aan het stuurlintje toe.
Voor 1 of 2 fietsjes vind ik dat nog grappig, maar om er nou handel mee te drijven.....
Nee, dan liever vertellen hoe en wat, zodat mensen die het interessant vinden er ook hun voordeel mee kunnen doen!
Met ontvetten, positioneren, plakken ben je toch al snel zo'n 3 tot 4 uurtjes bezig.
Dan heb ik het alleen nog maar over het frame.
Buiten dat zou je dan echt alles bij "de bron" moeten kopen.
Dus ook de groep, wielen, bandjes.....tot aan het stuurlintje toe.
Voor 1 of 2 fietsjes vind ik dat nog grappig, maar om er nou handel mee te drijven.....
Nee, dan liever vertellen hoe en wat, zodat mensen die het interessant vinden er ook hun voordeel mee kunnen doen!
nou ja, Engelse wagens worden ook vaak met de hand met een hamertje geklopt. Hoeft toch ook niet in 1 uur klaar. Maar goed het was maar een gedachtenexperimentje.
Deda U2 // Eeuwige held: Sheldon Brown (1944-2008)
Even een update dan maar.......
De fiets waar ik eerder foto's van had geplaatst is nagenoeg klaar.
Ik was vol goede moed begonnen met het afstellen van de derailleurs, maar zonder standaard is dat dus niet te doen!
Beetje naief om te denken dat ik het wel effe zou fixen
Standaardje dus in bestelling en onderweg, als het goed is.
Mijn eigen fiets staat eventjes op hold.
De 2e carbon zadelpen die ik had ontvangen was niet erg netjes.
Er zaten wat kleine luchtbelletjes in de lak.
Hier krijg ik netjes een nieuwe voor, maar dat duurt dus weer eventjes.
Verder heb ik deze week met een familielid uit Milwaukee gesproken, die mij iets vertelde wat wellicht interessant kan zijn.
Hij gaat nog even verder in ondezoek en dan laat ik jullie wel weten hoe of wat!
Ik zal straks even een plaatje schieten van de fiets zoals ie er nu bij staat.....zo ongeveer op 1/3 van het eindresultaat zal ik maar zeggen.
De fiets waar ik eerder foto's van had geplaatst is nagenoeg klaar.
Ik was vol goede moed begonnen met het afstellen van de derailleurs, maar zonder standaard is dat dus niet te doen!
Beetje naief om te denken dat ik het wel effe zou fixen
Standaardje dus in bestelling en onderweg, als het goed is.
Mijn eigen fiets staat eventjes op hold.
De 2e carbon zadelpen die ik had ontvangen was niet erg netjes.
Er zaten wat kleine luchtbelletjes in de lak.
Hier krijg ik netjes een nieuwe voor, maar dat duurt dus weer eventjes.
Verder heb ik deze week met een familielid uit Milwaukee gesproken, die mij iets vertelde wat wellicht interessant kan zijn.
Hij gaat nog even verder in ondezoek en dan laat ik jullie wel weten hoe of wat!
Ik zal straks even een plaatje schieten van de fiets zoals ie er nu bij staat.....zo ongeveer op 1/3 van het eindresultaat zal ik maar zeggen.
-
- Forum-lid
Wij wachten met smart!
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'
Ik zie het wel als ik een lokale zwerver moet inschakelen.