Rotwild
-
- Forum-lid
Hoi,
wie van jullie kent het merk Wildrot? Wat is de kwaliteit van de (alu) frames en is er iets bekend over de rijeigenschappen?
alvast bedankt,
Niels
wie van jullie kent het merk Wildrot? Wat is de kwaliteit van de (alu) frames en is er iets bekend over de rijeigenschappen?
alvast bedankt,
Niels
-
- Forum-lid
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk
Rotwild, hier bij iemand bekend?
Rotwild, hier bij iemand bekend?
Ook de zoekfunctie levert hier eigenlijk geen resultaten op, wat me best verbaast, ik kende Rotwild eigenlijk nog niet maar ze zien er best OK uit, kwalitatief met goede afmontages te krijgen en de frame kwaliteit zal zijn zoals we van de oosterburen mogen verwachten.
Het is ook weer eens wat anders.
Het is ook weer eens wat anders.
Inderdaad, goede fietsen. Bij S-Tec verkopen ze dat bijvoorbeeld.
http://www.s-tec-essence.de/html/rotwil ... ports.html
http://www.s-tec-essence.de/html/rotwil ... ports.html
Rotwild is net als Votec een cult merk in Duitsland.
Leveren kwalitatief goede bikes af en ik denk als je een beetje googled, je meer te weten komt dan hier op het forum.
Probeer eens mountainbike.nl of dirty pages.net
www.rotwild.de
Leveren kwalitatief goede bikes af en ik denk als je een beetje googled, je meer te weten komt dan hier op het forum.
Probeer eens mountainbike.nl of dirty pages.net
www.rotwild.de
-
- Forum-lid
Iedereen bedankt voor de reacties.
Niels
Niels
Ook in NL wel te verkijgen. Meen dat Buitenhuis in Hoenderloo ze heeft staan.
Mooie fietsen al moet ik zeggen dat ik de fullies foei lelijk vind. Enkele jaren geleden 1 testrondje op een HT gefietst, dat voelde geweldig aan moet ik zeggen.
Mooie fietsen al moet ik zeggen dat ik de fullies foei lelijk vind. Enkele jaren geleden 1 testrondje op een HT gefietst, dat voelde geweldig aan moet ik zeggen.
Don\'t argue with fools, they\'ll drag you down to their level and then beat you with experience