Zet de vraag maar even hier neer. Tot vorig jaar woonde ik in overijssel, en daar had je bij elke rabobank wel het handige boekje liggen met alle veldtoertochten in nederland. Nu echter woon ik in noord holland, en daar zien de vestigingen van de rabobank geen afzetmarkt voor die boekjes (zijn gratis maar toch)
Graag zou ik wel een exemplaar hebben, dus als er iemand op dit forum zo vriendelijk zou willen zijn om 1 of 2 exemplaren te halen. Dan regel ik de verzendkosten wel.
veldtoertocht kalender
-
- Forum-lid HC
Je kunt toch ook gewoon even op http://www.ntfu.nl/ kijken.
Ja , een boekje is handiger en sneller , maar ook niet 100 % up to date . Aangezien ze al ruim van te voren gedrukt worden moet idem dito de gegevens ook ruim van te voren opgegeven worden.
Ja , een boekje is handiger en sneller , maar ook niet 100 % up to date . Aangezien ze al ruim van te voren gedrukt worden moet idem dito de gegevens ook ruim van te voren opgegeven worden.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="scottwilko"]
Graag zou ik wel een exemplaar hebben, dus als er iemand op dit forum zo vriendelijk zou willen zijn om 1 of 2 exemplaren te halen. Dan regel ik de verzendkosten wel.[/quote]
Ik vind papier ook nog altijd handig en neem er wel eentje extra mee
@ de boekjes schijnen "kostbaar" te zijn dit jaar.
In 2 filialen geweest en beiden gaven aan dat ze er maar 5 gehad hadden waar ze andere jaren een hele doos kregen.
Morgen nog maar eens elders proberen.
@ vandaag bij een ander filiaal geprobeerd. Deze hadden ze helemaal niet.
Gaan wel kijken of ze ze kunnen bestellen bij het hoofdkantoor .......
Graag zou ik wel een exemplaar hebben, dus als er iemand op dit forum zo vriendelijk zou willen zijn om 1 of 2 exemplaren te halen. Dan regel ik de verzendkosten wel.[/quote]
Ik vind papier ook nog altijd handig en neem er wel eentje extra mee
@ de boekjes schijnen "kostbaar" te zijn dit jaar.
In 2 filialen geweest en beiden gaven aan dat ze er maar 5 gehad hadden waar ze andere jaren een hele doos kregen.
Morgen nog maar eens elders proberen.
@ vandaag bij een ander filiaal geprobeerd. Deze hadden ze helemaal niet.
Gaan wel kijken of ze ze kunnen bestellen bij het hoofdkantoor .......
-
- Forum-lid HC
@ Who Cares: De website van de ntfu kan ik ook wel, Ook staan de tochten in de fiets. Maar een boekje is nog altijd handiger. In mijn ogen overzichtelijker (per startplek de kortste en langste afstand vermeld tegenover voor elke afstand een aparte regel. Een handig klein kaartje ter oriëntatie waar de startplek is) en sneller te raadplegen als ik een keer tijd heb voor een tocht ver van huis.
@ HuubCs: Ik merkte dus ook al dat ze niet zo ruim verspreid zijn dit jaar. Hier wilde ze ook al niet eens de moeite doen om ze te bestellen. Maar prettig als ze dat bij jouw wel doen, en je daar ook een exemplaar voor mij van kan bemachtigen.
@ HuubCs: Ik merkte dus ook al dat ze niet zo ruim verspreid zijn dit jaar. Hier wilde ze ook al niet eens de moeite doen om ze te bestellen. Maar prettig als ze dat bij jouw wel doen, en je daar ook een exemplaar voor mij van kan bemachtigen.
-
- Forum-lid
heb wel belgische kalender als je wil
jantje
-
- Forum-lid HC
sorry, maar ik wil wel binnen 1,5 uur van huis blijven. en België is nu eenmaal iets te ver rijden dan.
[quote="scottwilko"]
@ HuubCs: Ik merkte dus ook al dat ze niet zo ruim verspreid zijn dit jaar. Hier wilde ze ook al niet eens de moeite doen om ze te bestellen. Maar prettig als ze dat bij jouw wel doen, en je daar ook een exemplaar voor mij van kan bemachtigen. [/quote]
Het wil niet lukken dit jaar.
Kreeg bericht van mijn eigen filiaal dat ze toch niet besteld werden.
Daarop mijn zwager (Maastricht) en vriend (Purmerend) ingeschakeld die bij de Rabobank werken maar ook voor hun was het niet mogelijk een kalender te bemachtigen.
Dus toch maar naar internet (en de printer) ................
@ HuubCs: Ik merkte dus ook al dat ze niet zo ruim verspreid zijn dit jaar. Hier wilde ze ook al niet eens de moeite doen om ze te bestellen. Maar prettig als ze dat bij jouw wel doen, en je daar ook een exemplaar voor mij van kan bemachtigen. [/quote]
Het wil niet lukken dit jaar.
Kreeg bericht van mijn eigen filiaal dat ze toch niet besteld werden.
Daarop mijn zwager (Maastricht) en vriend (Purmerend) ingeschakeld die bij de Rabobank werken maar ook voor hun was het niet mogelijk een kalender te bemachtigen.
Dus toch maar naar internet (en de printer) ................
-
- Forum-lid HC
Toertocht over meer of minder onverharde paden. Voor de mtb of cyclocross fiets. Meestal ook wel leuke singletrack stukjes erin.
Jammer dat ze nergens zijn die boekjes. dan maar hopen, en kijken of de ntfu ze meeneemt naar utrecht tijdens de bike motion
Jammer dat ze nergens zijn die boekjes. dan maar hopen, en kijken of de ntfu ze meeneemt naar utrecht tijdens de bike motion
Toevallig vond ik van de week de mijne. Gekregen bij een singletracks lidmaatschap, dat ook recht biedt op korting op inschrijfgeld.
Misschien kan je hem daar wel bestellen.
http://www.singletracks.nl/Home/tabid/212/Default.aspx
Misschien kan je hem daar wel bestellen.
http://www.singletracks.nl/Home/tabid/212/Default.aspx
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.