Prodoli carbon wielen
-
- Forum-lid
Heeft er al iemand ervaring met de Prodoli carbon wielen (uit Tsjechië), ik kan en paar clinchers met carbon remrand kopen, maar het merk is me niet echt bekend.
Groetjes
-
- Forum-lid HC
anniversary schreef:Heeft er al iemand ervaring met de Prodoli carbon wielen (uit Tsjechië), ik kan en paar clinchers met carbon remrand kopen, maar het merk is me niet echt bekend.
Hey,
Google even op "Prodoli carbon".
Bij de hits, klik op "Vertaal deze pagina"
Op die manier is er genoeg bruikbare info te vinden . Heb ff geen photoshop tot mijn beschikking, maar op het foto'tje is duidelijk te zien waar de vertaal link staat.
-
- Forum-lid
Ik kom niet echt veel te weten over de wielen, ik heb er toch maar een paar besteld, ik zal ze zelf maar eens testen (en wegen).
Groetjes
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Zien er tof uit! Iets over de rijervaring, stijfheid, handeling etc? Mss ook gelijk makkelijk om het gewicht van je vrouw te weten in dat geval, zodat mensen kunnen vergelijken. Ikzelf zit namelijk rond het gewicht dat je wel specifiek moet kijken naar de mogelijkheden.
-
- Forum-lid
De wielen zijn stijf ,20 spaken vooraan en 24 achter,rijervaring kan ik nu nog niet echt zeggen ,ze reed er nog maar een drietal ritjes mee.
Gewicht van mijn vrouw is 54 kg., van de wielen 1700 gr.
Gewicht van mijn vrouw is 54 kg., van de wielen 1700 gr.
Groetjes