Witte Skil Shimano kleding
Waarschijnlijk nergens. Hij is leider in de Europe tour ofzoiets dergelijks. Misschien is het wel mogelijk om zo'n leiders trui te kopen. Maar niet met Skil Shimano opdruk.
Dit is inderdaad de leiderstrui van het Europe Tour klassement, vergelijkbaar met het UCI ProTour klassement van vorig jaar. Het houdt in dat Kenny op dit moment het hoogste aantal punten heeft van de Europe Tour (waar ProContinental teams in rijden).
Het zal een lastige klus zijn om aan deze trui te komen, waarschijnlijk is deze niet eens te koop voor de consument. Veel succes met zoeken, en plaats a.u.b. een link als je een winkel weet te vinden.
Het zal een lastige klus zijn om aan deze trui te komen, waarschijnlijk is deze niet eens te koop voor de consument. Veel succes met zoeken, en plaats a.u.b. een link als je een winkel weet te vinden.
De kans dat deze kleding uit komt voor de consument lijkt me zeer klein, de markt voor deze shirts is veel te klein. Daarbij is de Euope Tour toch een stuk onbelangrijker dan een WK of Giro.
klontje schreef:De kans dat deze kleding uit komt voor de consument lijkt me zeer klein, de markt voor deze shirts is veel te klein. Daarbij is de Euope Tour toch een stuk onbelangrijker dan een WK of Giro.
Dat klopt!
Ik denk dat er sowieso al weinig mensen zijn die WK kleding kopen, laat staan Europe tour.
tja wat is een markt. als ze 500 shirtjes in een ander kleurtje maken en ze die gewoon net als de rest van hun spullekes verkopen op hun site, waarom niet :/ alsof de markt voor de normale skill kleren zo groot is.
plus niemand koopt ook zon giro pakje, ooit wel eens iemand in gezien? (behalve ikzelf dan)
plus niemand koopt ook zon giro pakje, ooit wel eens iemand in gezien? (behalve ikzelf dan)