Vreemd dat ik er nog niets van terugzie op dit forum.
Ben toch niet het enige forumlid die deze supertocht van 250 km zaterdag heb gereden van Diekirch (luxemburg) naar Valkenswaard?
Overigens, vond het weer top, mooie klimmen, ondermeer Halembaye na 180 km , en de onvolprezen Thommerberg natuurlijk. Wat te denken van het kilometerslange afdalen vanaf het hoogste punt in België? Minutenlang constant 60 per uur, lekkurrr.
Waarschijnlijk heeft het te maken dat het geen NTFU tocht is en mischien maar goed ook. Met iets meer dan 1000 deelnemers per jaar blijft het zo een (zeer zwaar) pareltje in toerfietsland. Overweeg je eens mee te doen? Zeker doen! Gezellige brabantse sfeer alom, en de aankomst. in 1 woord super. Vanaf 20 km voor de finish staan de mensen langs de weg om IEDERE deelnemer aan te moedigen en te applaudiseren.
P.s. Hulde aan de organisatie, alleen de start moet beter,''t was echt koud om een uur in 8 graden te staan voor de start.
Link naar Diekirch Valkenswaard website
Diekirch-Valkenswaard 2009
Natuurlijk ben je niet het enige forumlid die D-V heeft gefietst. Maar psst, mondje dicht. Met al te veel reclame wordt het volgend jaar wellicht te druk....... Overigens was het volgens mij in 2005 nog kouder bij de start, namelijk 6 graden.
[quote="EfDee"]Natuurlijk ben je niet het enige forumlid die D-V heeft gefietst. Maar psst, mondje dicht. Met al te veel reclame wordt het volgend jaar wellicht te druk....... Overigens was het volgens mij in 2005 nog kouder bij de start, namelijk 6 graden.[/quote]
Of kwam dat door het mistig weer op 28 Aug 2005 , maar ik kan me niet herinneren of het 6 gr C was bij de start .
Of kwam dat door het mistig weer op 28 Aug 2005 , maar ik kan me niet herinneren of het 6 gr C was bij de start .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Ik was er ook. Was m'n eerste D-V, en ik was verrast door de organisatie. Dat je voor zo'n gering bedrag zoveel kunt bieden. Mooie route, goed uitgepijld, goede verzorging bij de posten. Het enige minpunt vond ik de start, maar daar klaagt iedereen over. Verder helemaal top, volgend jaar zijn we er zeker weer bij
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten