Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
eelcoz
eelcoz
28 aug 2009 13:57
Zweef schreef:Zeg DK, ben jij op enige wijze bij dit merk betrokken?
Ik kan me ook niet aan die gedachte onttrekken, eerlijk gezegd.
-
dk
- Forum-lid
dk
28 aug 2009 14:00
Ik heb een Felt, vandaar mijn interesse. Info uit nieuwsbericht of fiets.nl en uit een mailtje van de toekomstige importeur. Nou goed?
-
mister_arby
- Forum-lid
mister_arby
28 aug 2009 14:07
Bij cycletrend zijn al een ruime tijd Felt fietsen leverbaar. Heb eerst ook nog gekeken naar felt tijdritfiets alleen was de levertijd wel erg lang.
-
mikawoef
- Forum-lid
mikawoef
28 aug 2009 16:32
eelcoz schreef:Zweef schreef:Zeg DK, ben jij op enige wijze bij dit merk betrokken?
En als dat zo zou zijn ??? Wat dan ?????
De service kan daardoor alleen maar beter van worden.
Sommigen onder jullie kunnen alleen maar dingen afbreken en precies of jullie al heel jullie leven zonder ZONDEN leven!!!!!!!!!!!!!!!!
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
-
eelcoz
eelcoz
28 aug 2009 16:55
mikawoef schreef:eelcoz schreef:Zweef schreef:Zeg DK, ben jij op enige wijze bij dit merk betrokken?
Sommigen onder jullie kunnen alleen maar dingen afbreken en precies of jullie al heel jullie leven zonder ZONDEN leven!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie het forumreglement. Maar ik zal me er niet meer druk om maken hoor. En inderdaad, ik heb nog geen zonde begaan in m'n leven.
-
mikawoef
- Forum-lid
mikawoef
28 aug 2009 17:02
eelcoz schreef:mikawoef schreef:eelcoz schreef:
Zie het forumreglement. Maar ik zal me er niet meer druk om maken hoor. En inderdaad, ik heb nog geen zonde begaan in m'n leven.
yeah right, en er hangen witte vleugels op uw rug en er zweeft een gouden ring boven uw hoofd
corratec revo team xtr
-
zweef
- Forum-lid
zweef
28 aug 2009 17:04
mikawoef schreef:eelcoz schreef:Zweef schreef:Zeg DK, ben jij op enige wijze bij dit merk betrokken?
Het was maar een vraag uit interesse, zonder enig oordeel. En waardoor kan de service beter worden, ik weet namelijk niet waar je naar verwijst. En die laatste opmerking, daar kan ik niet zoveel mee, ben niet zo kerkelijk. Vanwaar deze lichtelijk overspannen reactie?
You should see me go downhill...
-
mikawoef
- Forum-lid
mikawoef
28 aug 2009 17:18
Bij mij gaat het erover dat hier op dit forum er echt veel afgebroken wordt terwijl je meer positieve commentaar kan geven ,als ik iets niet mooi vind zal ik hierover geen commentaar geven maar beter zwijgen en enkel goede commentaar geven en dit ben ik een beetje beu aan het worden op dit forum,vandaar mijn ietwat hevige reactie.
Misschien bedoelde jij dit goed maar de andere achter U beschuldigde hem direct van SPAM
corratec revo team xtr
-
eelcoz
eelcoz
28 aug 2009 17:23
mikawoef schreef:Bij mij gaat het erover dat hier op dit forum er echt veel afgebroken wordt terwijl je meer positieve commentaar kan geven ,als ik iets niet mooi vind zal ik hierover geen commentaar geven maar beter zwijgen en enkel goede commentaar geven en dit ben ik een beetje beu aan het worden op dit forum,vandaar mijn ietwat hevige reactie.
Misschien bedoelde jij dit goed maar de andere achter U beschuldigde hem direct van SPAM
In het algemeen lijkt een forum mij bedoeld voor discussie waarbij je het dus wel of niet met iemand eens kan zijn. Het zou wel een erg duffe boel worden als je alleen iets zou mogen zeggen als je iets mooi vindt/het ermee eens bent.
O ja, ik beschuldig helemaal niemand van SPAM. Ik antwoordde slechts op de vraag: 'wat dan nog?'. Het antwoord daarop is dat dat verboden is op dit forum. Ik weet dat ik daar niet over ga, en me ook niet mee bemoeien mag, maar het was slechts een simpel antwoord op de vraag.
-
ace1978
- Forum-lid
ace1978
11 sep 2009 00:57
Mooi spul zo'n Felt, dus ik denk: laat ik het eens bij mijn FM vragen. De kans dat hij ze gaat voeren is nihil zegtie, das jammer.
-
enrique1
- Forum-lid
enrique1
11 sep 2009 12:15
Iemand een idee wat die AR2 kost
-
torro
- Forum-lid
torro
11 sep 2009 12:20
Wordt Felt de nieuwe Cervelo ?