Bolletjestrui gezocht!
Als wij naar de Alp gaan, krijgt degene die als eerste boven is een bolletjestrui. Dan heb je hem toch ook verdiend. Ik heb er niet zoveel moeite mee.
Wat ik wel op zijn minst raar vind is dat je veel Cervelo outfits tegenkomt met mensen die op een ander merk fiets rijden. Dat zou ik nou weer nooit doen. Maar dan nog stoor ik me er niet aan.
Wat ik wel op zijn minst raar vind is dat je veel Cervelo outfits tegenkomt met mensen die op een ander merk fiets rijden. Dat zou ik nou weer nooit doen. Maar dan nog stoor ik me er niet aan.
f.k.a. IBAN
Ik heb een witte 'Skoda' trui met pontificaal het TdF logo erop. Die trui kleurt, althans mijn ega want het zal mij zelf een worst zijn, goed bij mijn fiets. Maar ik vind zelf de beloftentrui het mooist omdat ik nu pas op mijn 44e pas een racefiets heb gekocht en de ironie er dus vanaf druiipt....
En wat de rest ervan denkt........ pfff LB
En wat de rest ervan denkt........ pfff LB
Ik fiets dus ik besta.
Padelzijn schreef:En wat de rest ervan denkt........ pfff LB
Hehe, dan toch eindelijk iemand die het begrijpt. Dit hele topic is voor mij een groot tongue-in-cheek feest. Uiteindelijk gaat het erom dat ieder zijn eigen keuzes maakt, en die niet laat bepalen door wie dan ook (dus ook niet door de algemene mores hier)
You should see me go downhill...