Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Bolletjestrui gezocht!

bingohome
Forum-lid

bingohome 31 aug 2009 23:37

Je kunt ook een bolletjestrui van de Steven Rooks Classic aanschaffen, als je de tocht dan ook uitrijdt heb je de trui nog 'verdiend' ook.
Maar ik heb meer verstand van gitaren...

iban1
Forum-lid

iban1 01 sep 2009 12:23

Als wij naar de Alp gaan, krijgt degene die als eerste boven is een bolletjestrui. Dan heb je hem toch ook verdiend. Ik heb er niet zoveel moeite mee.

Wat ik wel op zijn minst raar vind is dat je veel Cervelo outfits tegenkomt met mensen die op een ander merk fiets rijden. Dat zou ik nou weer nooit doen. Maar dan nog stoor ik me er niet aan.
f.k.a. IBAN

padelzijn
Forum-lid

padelzijn 01 sep 2009 12:49

Ik heb een witte 'Skoda' trui met pontificaal het TdF logo erop. Die trui kleurt, althans mijn ega want het zal mij zelf een worst zijn, goed bij mijn fiets. Maar ik vind zelf de beloftentrui het mooist omdat ik nu pas op mijn 44e pas een racefiets heb gekocht en de ironie er dus vanaf druiipt.... :)

En wat de rest ervan denkt........ pfff LB
Ik fiets dus ik besta.

zweef
Forum-lid

zweef 01 sep 2009 13:38

Padelzijn schreef:En wat de rest ervan denkt........ pfff LB

Hehe, dan toch eindelijk iemand die het begrijpt. Dit hele topic is voor mij een groot tongue-in-cheek feest. Uiteindelijk gaat het erom dat ieder zijn eigen keuzes maakt, en die niet laat bepalen door wie dan ook (dus ook niet door de algemene mores hier)
You should see me go downhill...

geert-jan
Forum-lid

geert-jan 03 sep 2009 22:53

Tja als iemand nog een lapjestrui voor mij heeft liggen? Nee hoor, in mijn milramtruitje gaat het fietsen ook goed :P

Plaats reactie