Bikemotion Benelux
@Patrick_vN, houdt er wel rekening mee dat je overdonderd word door het aanbod
Als je ernaar toe gaat om op een nieuwe fiets te orienteren is de kans groot dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Maar als beginner kun je daar wel goed zien wat er allemaal beschikbaar is ook qua onderdelen,kleding e.d.
Als je ernaar toe gaat om op een nieuwe fiets te orienteren is de kans groot dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Maar als beginner kun je daar wel goed zien wat er allemaal beschikbaar is ook qua onderdelen,kleding e.d.
[quote="*Pino*"]Ik heb een aantal zaken op mijn verlanglijstje staan, is de bikemotion een beurs waar je ook veel spullen kan kopen of moet ik het meer zien als het showen van de nieuw te verwachten produkten.[/quote]
[quote="Geert Jan"]2 jaar geleden ook op bikemotion geweest. Hele zak geld mee en er was idd niks te kopen.[/quote]
[quote="Geert Jan"]2 jaar geleden ook op bikemotion geweest. Hele zak geld mee en er was idd niks te kopen.[/quote]
Ik de beurs van 2009 gemist maar ik kan van de beurs van 2007 en 2008 herinneren dat je er niets kon kopen. Zelfs geen reepje sportvoeding. Dat je geen fietsen kunt kopen vond ik geen gemis maar dat juiste de kleding niet te koop was vond ik jammer.
Niet kunnen kopen heeft ook voordelen trouwens. De beurs blijft louter informatief en ontaardt niet in een goedkope markthal waar oude waar voor weinig wordt aangeboden.
Desalnietteplus zou ik het waarderen als bijvoorbeeld kleding mag worden verkocht tegen de adviesprijs met een standaard beurskorting van 10%.
Niet kunnen kopen heeft ook voordelen trouwens. De beurs blijft louter informatief en ontaardt niet in een goedkope markthal waar oude waar voor weinig wordt aangeboden.
Desalnietteplus zou ik het waarderen als bijvoorbeeld kleding mag worden verkocht tegen de adviesprijs met een standaard beurskorting van 10%.
Live fast; die young. mijn blog
[quote="Moustache"][quote="rob74"]Ik de beurs van 2009 gemist...[/quote]
Hij moet nog komen hoor.[/quote]
oeps,... foutje. Ik zit met mijn jaartelling er een jaartje naast. Die van 2008 heb ik gemist. Die van 2009 ga ik wel bezoeken (vrijdags)
Hij moet nog komen hoor.[/quote]
oeps,... foutje. Ik zit met mijn jaartelling er een jaartje naast. Die van 2008 heb ik gemist. Die van 2009 ga ik wel bezoeken (vrijdags)
Live fast; die young. mijn blog
Ik ben er alle dagen! Waar? Check www.isaac-cycle.com maar eens...
Get the GRIP
- geertjan5
- Forum-lid
Word deze importeur ook weer sponsor van onze ploeg?
Peza was dat wel altijd maar die hebben we nu niet meer..
Isaac stond altijd wel erg mooi op de schouders!
Peza was dat wel altijd maar die hebben we nu niet meer..
Isaac stond altijd wel erg mooi op de schouders!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
Beste fietsliefhebbers,
ik zou graag komende week naar bike motion gaan maar moet helaas woensdag naar het ziekenhuis en ben daarna niet in staat om naar Utrecht te komen.
Ik wil vragen of iemand voor mij een aantal fotos zou willen maken van de volgende fietsen en wielen
Jan Janssen Magic
Jan Janssen Edge
Shimano WRH S80 c24
Mavic Ksyrium SL
Mavic Ksyrium Elite
Bedankt voor de moeite en medewerking. Als het niet lukt jammer dan gemiste kans voor mij.
Mailen mag naar hmrabofiets@hotmail.com
Mvg.
Hans
ik zou graag komende week naar bike motion gaan maar moet helaas woensdag naar het ziekenhuis en ben daarna niet in staat om naar Utrecht te komen.
Ik wil vragen of iemand voor mij een aantal fotos zou willen maken van de volgende fietsen en wielen
Jan Janssen Magic
Jan Janssen Edge
Shimano WRH S80 c24
Mavic Ksyrium SL
Mavic Ksyrium Elite
Bedankt voor de moeite en medewerking. Als het niet lukt jammer dan gemiste kans voor mij.
Mailen mag naar hmrabofiets@hotmail.com
Mvg.
Hans
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX