Beste forumlezers,
Ik ben van plan om mijn oude titanium gazelle te verkopen. Nu ben ik zelf totaal niet op de hoogte wat betreft de onderdelen die op de fiets zitten en de mogelijke waarde van de fiets. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en een redelijke prijs kunnen geven aan de hand van de volgende foto's. Alvast bedankt:
Fiets 1
fiets 2
fiets 3
fiets 4
Hoeveel is deze fiets nog waard?
-
- Forum-lid
Campagnolo 8 speed Racing T(riple) met Record remmen en Carbon Record shifters. Best een mooie fiets, maar verouderde afmontage, en ook weer niet zo oud dat het interessant is voor verzamelaars.
Beetje wat de gek er voor geeft, dus een richtprijs is lastig.
Beetje wat de gek er voor geeft, dus een richtprijs is lastig.
You should see me go downhill...
- de zwarten
- Forum-lid HC
Als de shifters nog goed zijn, wil ik daar wel tussen 70 en 90 euro voor bieden. Ik ga er dan wel van uit dat het 9-speed shifters zijn (8 speed carbon shifters zijn er nooit geweest).
Het totaalplaatje kan je denk ik voor maximum 300 euro o.i.d. kwijt. Is het trouwens wel een titanium fiets? Titan staat voor mij nog niet direct gelijk met Titanium. Het lijkt me eerder alu te zijn, maar ik kan het uiteraard mis hebben...
Het totaalplaatje kan je denk ik voor maximum 300 euro o.i.d. kwijt. Is het trouwens wel een titanium fiets? Titan staat voor mij nog niet direct gelijk met Titanium. Het lijkt me eerder alu te zijn, maar ik kan het uiteraard mis hebben...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Als ik wat centjes had liggen had ik hem wel willen kopen als winterfiets, Helaas...
Ik zou overigens ook een richtprijs van 300 hanteren
*tip* op vrijdag tegen de avond (rond de klok van 5 a 6) op marktplaats zetten als "weekendaanbieding" dat werkt bij mij altijd goed!
Ik zou overigens ook een richtprijs van 300 hanteren
*tip* op vrijdag tegen de avond (rond de klok van 5 a 6) op marktplaats zetten als "weekendaanbieding" dat werkt bij mij altijd goed!
mijn Flickr
Wut, zo weinig?????
Als het mijn fiets was en ik zou er maar 200 voor vangen zou ik m echt niet verkopen!
En als 'ie in mijn maat was zou ik 'm voor € 300 direct kopen!
Frame is echt Ti volgens mij. Ik zou 'm ontlakken en polijsten en wat onderdelen upgraden.
Als het mijn fiets was en ik zou er maar 200 voor vangen zou ik m echt niet verkopen!
En als 'ie in mijn maat was zou ik 'm voor € 300 direct kopen!
Frame is echt Ti volgens mij. Ik zou 'm ontlakken en polijsten en wat onderdelen upgraden.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ik zou zeggen dat een titanium gazelle (volgens mij klopt dat wel) die strak in de lak zit en met deze onderdelen, als die in goede staat zijn, meer waard zou moeten zijn. Het lijkt wel echt helemaal compleet record incl naven en balhoofd die toch heel degelijk en goed te servicen zijn.
Maar ja wat iets waard is en wat je ervoor kunt krijgen als je er redelijk snel vanaf wil, daar kan een verschil in zitten.
Vind persoonlijk alleen die stuurpen lelijk, maar verder mooi en degelijk fietsje. Stevige wielen, titanium roest of oxideert niet. Lijkt me een mooie fiets voor
-woon/werk verkeer
-een betrouwbare winterfiets
-met eventueel een nieuwe ketting of tandwielen uit een wat goedkopere soort een uitstekende beginnersfiets
Of doe ik hem hiermee tekort ?
Maar ja wat iets waard is en wat je ervoor kunt krijgen als je er redelijk snel vanaf wil, daar kan een verschil in zitten.
Vind persoonlijk alleen die stuurpen lelijk, maar verder mooi en degelijk fietsje. Stevige wielen, titanium roest of oxideert niet. Lijkt me een mooie fiets voor
-woon/werk verkeer
-een betrouwbare winterfiets
-met eventueel een nieuwe ketting of tandwielen uit een wat goedkopere soort een uitstekende beginnersfiets
Of doe ik hem hiermee tekort ?
Tja, het is nu eenmaal een oudere fiets, maar niet oud genoeg om hip te zijn. Je moet er best wel wat aan doen om hem up to date te maken. Dit segment is altijd een beetje wat de gek er voor geeft. Als het echt titanium is, kun je er misschien nog wat bij op doen. Ik wens je succes met de verkoop.