Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

HUDZ gekleurde remgrepen

pmme
Forum-lid

pmme 21 aug 2009 12:32

Heb ergens Hudz gekleurde remgrepen gezien, kwestie van remgrepen in dezelfde kleur te hebben dan mijn stuurlint.

Iemand ervaring mee? Het leek me zachter materiaal dan de huidige Ultegra zwarte handgrepen.

Hoe plaats ik de gekleurde remgrepen? Moet ik dan eerst het oude lint verwijderen, de remmen losschroeven alvorens oude remgrepen te verwijderen, of kan je de oude remgrepen gewoon over de remmen schuiven?

Daarna nieuwe remgrepen in kleur monteren , remmen terug opschroeven en nieuw stuurlint plaatsen.....lijkt mij nogal omslachtig enkel om de remgrepen te vervangen.
ik ben begonnen met niets, het meeste heb ik nog

fizik
Forum-lid

fizik 22 aug 2009 14:45

Ik heb witte hudz besteld bij mijn FM. Van wat ik heb gehoord en gezien zijn ze prima. Mijn Force rubbers zijn toch aan vervanging toe.

michaelvg
Forum-lid

michaelvg 24 aug 2009 10:09

De rubbers zijn heel fijn en ook makkelijk schoon te houden met dreft of zo iets, heb zelf de witte hudz.
Het min puntje is dat ze niet precies overeen komen met de echte rubbers, bij een vies stuurlint zie je dan echt alles;).
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

anaszi2.0
Forum-lid

anaszi2.0 24 aug 2009 12:24

fizik schreef:Ik heb witte hudz besteld bij mijn FM. Van wat ik heb gehoord en gezien zijn ze prima. Mijn Force rubbers zijn toch aan vervanging toe.

Waarom neem je ze niet gewoon van sram?

Plaats reactie